Örökké – ez a Hajnalhasadás 2 korai posztereinek szlogenje, valamint a kasszasikerű franchise utolsó részére irányuló célkitűzés is: egy örökös boldog lét Bella, Edward és Jacob számára. A moziba járók, akik a triót az első film bemutatása, azaz 2008 óta intenzív odaadással követik, nem is akarnak és számítanak ennél kevesebbre.
Habár a való életben az örökké megtévesztőbb lehet. Amikor Július 24-én a 22 éves Kristen Stewartról és a Hófehér és a vadász 41 éves házas rendezőjéről, Rupert Sandersről készült ölelkezős/csókolózós képek napvilágot láttak, azok szinte hisztérikus módon felkorbácsolták a kedélyeket. A színésznő pedig egy szinte azonnali nyilvános bocsánatkéréssel állt elő, amit az ezelőtt-soha-meg-nem-erősített és vele együtt élő barátjának, a 26 éves Robert Pattinsonnak címzett: „Ez a pillanatnyi botlás veszélyeztette a legfontosabb dolgot az életemben, azt a személyt akit szeretek és a leginkább tisztelek, Robot. Szeretem, szeretem, nagyon sajnálom.” De ennek csak a dühöt, az őrületet sikerült növelnie.
Mondjuk azt, hogy az emberek meglehetősen személyesen kezelték ezeket a híreket. A londoni The Sun Stewartot Hollywood leggyűlöltebb nőjének kiáltotta ki. A vérmes rajongók elárasztották a Youtube-ot felháborodott videók sorával. A New York-i Daily News pedig a trampire címkét aggatta rá. Ez a megannyi kirohanás és szidalom egy ilyen fiatal, hajadon nővel szemben szomorú és igazságtalan (emlékszel a 22 évesen hozott bármely rossz döntésedre?) De ez a dolog kihangsúlyozta, hogy milyen elmosódott a Twilight fikciója és a fiatal színészek valódi élete közötti határ.
Akár jóban, akár rosszban, Stewart és Pattinson valamint a sokat-spekulált románcuk mindig is egybefonódott a képernyőn megjelenő fikcionális másaik, Bella és Edward kapcsolatával. A Breaking Dawn második részében (November 15-től a hazai mozikban) a friss házas Bella végre vámpír és az örökkévalóságot szerelemben töltheti a férjével. De senki sem tudhatja mi fog történni Pattinson és Stewart magánéletében, akik nagyon is emberiek. „A tény az, hogy ezek a színészek szerepeket játszanak,” mondja Bill Condon, a Hajnalhasadás első és második részének rendezője. „És talán nem olyan rossz dolog, ha az emberek erre emlékeztetve vannak.” Condon, aki azt mondja hogy nem beszélt egyik fiatal sztárral sem a múlt hónapban kitört a botrány óta, érthető módon azt szeretné ha a rajongók a filmjét anélkül néznék, hogy hagynák a piszkos valóságot belefurakodni. „Mindkét színész beleadta a szívét-lelkét az Alkonyat filmekbe, de nemcsak a forgatásuk alatt - méltóságteljesen viselték a jelenség azon oldalát is, amikor az életüket valójában kirakatba tették.” mondja. „Mindezeken túl mindig nagy tiszteletet mutattak a rajongók felé, akik ezeket a filmeket ilyen sikeressé tették. Most itt az ideje, hogy ebből a tiszteletből viszonozzanak nekik valamennyit.”
Nagyjából másfél héttel a Twilight-univerzum berobbanása előtt, az Entertainment Weekly egy napos San Diego-i délutánon leült Stewarttal, Pattinsonnal és Taylor Lautnerrel beszélgetni. Akkor semmi rossznak nem volt jele. Valójában a trió különösen nyugodtnak tűnt miután túlestek az utolsó Comic-Con paneljükön. A 20 éves Lautner kinyújtózott egy karosszékben. Stewart lerúgta a cipőit és összekuporodott egy kanapén Pattinson mellett, miközben alkalmanként felé hajolt, hogy oldalba bökje ha a figyelme elkalandozott vagy ha válaszai túl modorosak voltak. Nem mintha ezért Robot hibáztatni tudnád. A Hajnalhasadás második részét, ami Pattinson szerint „különösebb, mint az összes többi film együttvéve,” valóban nehéz elmagyarázni. Az első rész Bella esküvőjéről, nászútjáról, terhességéről és végül egy kislány durva, kegyetlen megszületéséről szólt, aki technikailag megöli Bellát, de ez egyben azt is lehetővé tette, hogy a Cullen vámpírklán teljes jogú tagjaként visszatérjen. A második rész és a szereplői viszont a valóságtól még távolabb merészkednek (kivéve Bella apját, Charlie-t) legyen az vámpír vagy Jacob falkájának egyik tagja. Ennek megfelelően több akcióra számíthatunk. „A második rész ott folytatódik, ahol az első véget ért, de a kettő szinte más műfajt képvisel,” mondja Condon, aki a két filmet egyszerre forgatta le.
Stewart karmaival és fogaival mélyedt bele a szerepébe, mivel egy esetlen középiskolás helyett immáron egy vámpírt alakított. Kegyetlenül cserkészi be prédáját az erdőben – a Comic-Con-os közönség éljenez azon jelenet során, amikor is levadássza a pumát – továbbá magasabbnak, szexibbnek és valahogy sokkal veszélyesebbnek is tűnik a vásznon. Ezalatt, a széria nagy részében Bella után vágyakozó Jacob, végre megtalálja az igaz szerelmet, miután bevésődik Bella és Edward csecsemő gyermekébe, (a 11 éves Mackenzie Foy által alakított) Renesmee-be. És ha ez még nem lenne elég bonyolult, a második rész igazi drámáját Cullenék és az uralkodó vámpírosztály közötti sajnálatos félreértés szolgáltatja, mivel a Volturi tévesen úgy véli, hogy Renesmee embernek született és csak később változtatták vámpírrá. (Az érvényben lévő vámpír törvények értelmében gyermekeket tilos vámpírrá változtatni. Ha valaki ezt mégis megszegi, a büntetése halál, mind a gyermekre és mind a teremtőjére nézve). Természetesen Renesmee félig ember és természetfeletti gyorsasággal éri el a felnőttkort. Így Cullenék nemzetközi vámpírszövetséget hívnak össze, hogy tanúsítsák Renesmee növekedését, öregedését. Megvan még a fonal? No, akkor csak várj: még Stephenie Meyer könyveinek hű olvasóit is nagy sokk érheti a film végső harmadánál, amikor is az utolsó kötetben olvasható cselekménytől eltérnek és a Meyer valamint a forgatókönyvíró, Melissa Rosenberg egy vacsora mellett megálmodott szekvenciájába fordul át. „Amikor először olvastam a forgatókönyvet, és ahhoz a részhez értem azt kérdeztem, ’Mi ez?’” mondja Pattinson. „Majd vissza kellett lapoznom egy oldalt.” A színészek nyomatékosították azon reményüket, hogy a film meglepetése nem fog November 16-a előtt kiszivárogni – így mi sem fogunk semmit elrontani. De azt elárulhatjuk, hogy az ezen változtatásoktól irtózók is több mint elégedettek és talán le is lesznek nyűgözve ahogyan a széria véget ér. A színészek legalábbis nagyon. „Ez egy komoly igazságot szolgáltat [a filmnek],” mondja Pattinson. Stewart egyetért. „Ez egyértelműen olyasvalakitől származik, aki nagyon szereti és tőrödik a Sagával,” mondja. „Ezért tökéletes Bill Condon. Hála Istennek érte.” Ennek ellenére eddig elérni nem volt mindig zökkenőmentes. A két filmet hat hónapon át egy az egyben leforgatni sok panaszkodással járt. („Nagyon egyszerű stábon belüli nézeteltéréseket okozni – rakj rájuk kontaktlencséket” mondja Pattinson az elengedhetetlen arany vámpírszemekről.)
Condon számára az egyik legnagyobb kihívást Renesmee gyors növekedésének ábrázolása jelentette. A produkció során közel egy tucat különböző korú lány vett részt Renesmee megformálásában, valamint később Foy kedvence, a digitális speciális effektusok is, úgy mint a Benjamin Button különös élete című film során. De mielőtt kikötöttek volna a CGI alapú megközelítésnél, Condon kipróbált egy közel három-láb-magas (kb. 90 cm) Renesmee babát („a robot-bébit,” ahogy Pattinson hívja), amely hamar bukásra ítéltetett. „Láttad? Azt az izééét,” mondja Lautner, csatlakozva Stewart és Pattinson nevetéséhez. A balsorsú kellék ráadásul saját nevet is kapott: Chuckesmee.
„Chuckesmee minden fronton óriási kudarcot vallott,” ismeri el Condon. „Igazán ez volt az egyik leggroteszkebb dolog, amit valaha is láttam. Egy horror show volt! Volt egy felvétel, amikor azt kiáltottam, hogy ’Ennyi!’ és hirtelen elfordította a fejét, és gépiesen egyenesen belebámult a kamerában. Hihetetlenül nyugtalanító volt.” (Condon azt ígéri, hogy Chuckesmee a végső filmben soha nem fog feltűnni, ám a DVD extrákon helyet kap.)
„Az egész életed a produkció részéve válik,” mondta Pattinson még júliusban. „Az emberek a karaktert azon a prizmán át szemlélik, amelyen keresztül megítélnek téged a való életben.” A jelen események fényében ezek a közvélemények új helyzetet teremtenek a filmet megjelentető Summit Entertainment stúdióra, mivel közeledünk a Twilight befejező részének promóciójához. „Bár a stúdió vezérelve szerint nem kommentálja a színészek magánéletét, a Summit teljes gőzzel készül [a promóra],” mondta az EW-nek a cég globális marketingjért felelős Nancy Kirkpatrick. De vannak itt még kérdések: Mi történik a nemzetközi sajtókörút és a vörös szőnyeges premierek során ha a két topfizetésű sztár lehet hogy beszél vagy épp lehet, hogy nem beszél egymással? Vajon ez a hír változtatni fog azon, hogy a film miként működik a Twihardok között? És milyen hatással lesz ez Pattinson és Stewart jövőbeli projektjeire? (Pattinson David Cronenberg-es filmje, a Cosmpolis Augusztus 17-től látható az amerikai mozikban, míg Stewart On the Road-ja December 21-től.)
Csábító, hogy nagyobb jelentőséget tulajdonítsunk a Twilight sztárjainak megjegyzéseire, amiket csak néhány héttel ezelőtt, még egy makulátlanabb időben tettek. De az igazság az, hogy a színészek már San Diego-ban érezhettek valamit abból, hogy az utazásuk a végéhez közeledik, ami jól jön, tekintve mennyit változtak a franchise jóvoltából. Mi az az életre szóló tanulság, amit megtanultak a karaktereiknek köszönhetően? Kíváncsiskodott az EW. Lautner válaszolt először. „Méltányolom, hogy Jacob mennyire szenvedélyes és tántoríthatatlan azon dolgokat illetően amiket szeret és akar. Nem hagyja, hogy bármi is megállítsa. Ez az a dolog, ami velem marad.” Pattinson csodálta Edward rendíthetetlen képességét, hogy racionális maradjon. „Ez furcsa. Az egész széria során az volt, hogy ’Hé, ez a srác próbál ésszerű lenni! Gondolkodjunk csak el ezen.' Majd mindenki úgy volt, ’Baszd meg!’” mondta nevetve. „De mit tanultál?” noszogatta Stewart. Pattinson még mindig nevetve válaszolt, „Ne légy pragmatikus. Légy egy érzelmes idióta.”
Majd Stewart közbeszólt azzal a folyamatos küzdelmével kapcsolatban, hogy egy olyan nyilvános életet alkosson meg, amely hitelesnek érződik. „Soha nem voltam képes teljesen kialakítani ezt a dolgot, ezt a másik személyiséget, amelyben néhány ember annyira kibaszottul jó. Ez művészet. Ismerek sok színészt [akik ezt meg tudják csinálni], és Ti srácok nem tartoztok közéjük,” mondja Lautner és Pattinson felé intve. „Most ránk mutattál?” kérdezi Pattinson. „Igen,” feleli Stewart. „És hála Istennek! Nem szeretem azokat az embereket, akiknek alap esetben nincs semmi személyisége, de a kamerákon keresztül úgy tűnik mintha nagyon a toppon lennének, és érdekesek lennének és nagyon elkötelezettek. Én sokkal többet törődöm velem egy szobában lévő emberekkel. Nem akarom, hogy bárki is úgy menjen el, hogy azt mondja, ’Istenem, ez a lány annyira álságos.’ Gyakran javasolják, hogy könnyítsek a dolgomon és játsszak el egy karaktert, amikor a szőnyegen vagyok vagy ilyesmi,” mondja. „De tudod mit? Szívesebben vagyok önmagam.”
Habár a való életben az örökké megtévesztőbb lehet. Amikor Július 24-én a 22 éves Kristen Stewartról és a Hófehér és a vadász 41 éves házas rendezőjéről, Rupert Sandersről készült ölelkezős/csókolózós képek napvilágot láttak, azok szinte hisztérikus módon felkorbácsolták a kedélyeket. A színésznő pedig egy szinte azonnali nyilvános bocsánatkéréssel állt elő, amit az ezelőtt-soha-meg-nem-erősített és vele együtt élő barátjának, a 26 éves Robert Pattinsonnak címzett: „Ez a pillanatnyi botlás veszélyeztette a legfontosabb dolgot az életemben, azt a személyt akit szeretek és a leginkább tisztelek, Robot. Szeretem, szeretem, nagyon sajnálom.” De ennek csak a dühöt, az őrületet sikerült növelnie.
Mondjuk azt, hogy az emberek meglehetősen személyesen kezelték ezeket a híreket. A londoni The Sun Stewartot Hollywood leggyűlöltebb nőjének kiáltotta ki. A vérmes rajongók elárasztották a Youtube-ot felháborodott videók sorával. A New York-i Daily News pedig a trampire címkét aggatta rá. Ez a megannyi kirohanás és szidalom egy ilyen fiatal, hajadon nővel szemben szomorú és igazságtalan (emlékszel a 22 évesen hozott bármely rossz döntésedre?) De ez a dolog kihangsúlyozta, hogy milyen elmosódott a Twilight fikciója és a fiatal színészek valódi élete közötti határ.
Akár jóban, akár rosszban, Stewart és Pattinson valamint a sokat-spekulált románcuk mindig is egybefonódott a képernyőn megjelenő fikcionális másaik, Bella és Edward kapcsolatával. A Breaking Dawn második részében (November 15-től a hazai mozikban) a friss házas Bella végre vámpír és az örökkévalóságot szerelemben töltheti a férjével. De senki sem tudhatja mi fog történni Pattinson és Stewart magánéletében, akik nagyon is emberiek. „A tény az, hogy ezek a színészek szerepeket játszanak,” mondja Bill Condon, a Hajnalhasadás első és második részének rendezője. „És talán nem olyan rossz dolog, ha az emberek erre emlékeztetve vannak.” Condon, aki azt mondja hogy nem beszélt egyik fiatal sztárral sem a múlt hónapban kitört a botrány óta, érthető módon azt szeretné ha a rajongók a filmjét anélkül néznék, hogy hagynák a piszkos valóságot belefurakodni. „Mindkét színész beleadta a szívét-lelkét az Alkonyat filmekbe, de nemcsak a forgatásuk alatt - méltóságteljesen viselték a jelenség azon oldalát is, amikor az életüket valójában kirakatba tették.” mondja. „Mindezeken túl mindig nagy tiszteletet mutattak a rajongók felé, akik ezeket a filmeket ilyen sikeressé tették. Most itt az ideje, hogy ebből a tiszteletből viszonozzanak nekik valamennyit.”
Nagyjából másfél héttel a Twilight-univerzum berobbanása előtt, az Entertainment Weekly egy napos San Diego-i délutánon leült Stewarttal, Pattinsonnal és Taylor Lautnerrel beszélgetni. Akkor semmi rossznak nem volt jele. Valójában a trió különösen nyugodtnak tűnt miután túlestek az utolsó Comic-Con paneljükön. A 20 éves Lautner kinyújtózott egy karosszékben. Stewart lerúgta a cipőit és összekuporodott egy kanapén Pattinson mellett, miközben alkalmanként felé hajolt, hogy oldalba bökje ha a figyelme elkalandozott vagy ha válaszai túl modorosak voltak. Nem mintha ezért Robot hibáztatni tudnád. A Hajnalhasadás második részét, ami Pattinson szerint „különösebb, mint az összes többi film együttvéve,” valóban nehéz elmagyarázni. Az első rész Bella esküvőjéről, nászútjáról, terhességéről és végül egy kislány durva, kegyetlen megszületéséről szólt, aki technikailag megöli Bellát, de ez egyben azt is lehetővé tette, hogy a Cullen vámpírklán teljes jogú tagjaként visszatérjen. A második rész és a szereplői viszont a valóságtól még távolabb merészkednek (kivéve Bella apját, Charlie-t) legyen az vámpír vagy Jacob falkájának egyik tagja. Ennek megfelelően több akcióra számíthatunk. „A második rész ott folytatódik, ahol az első véget ért, de a kettő szinte más műfajt képvisel,” mondja Condon, aki a két filmet egyszerre forgatta le.
Stewart karmaival és fogaival mélyedt bele a szerepébe, mivel egy esetlen középiskolás helyett immáron egy vámpírt alakított. Kegyetlenül cserkészi be prédáját az erdőben – a Comic-Con-os közönség éljenez azon jelenet során, amikor is levadássza a pumát – továbbá magasabbnak, szexibbnek és valahogy sokkal veszélyesebbnek is tűnik a vásznon. Ezalatt, a széria nagy részében Bella után vágyakozó Jacob, végre megtalálja az igaz szerelmet, miután bevésődik Bella és Edward csecsemő gyermekébe, (a 11 éves Mackenzie Foy által alakított) Renesmee-be. És ha ez még nem lenne elég bonyolult, a második rész igazi drámáját Cullenék és az uralkodó vámpírosztály közötti sajnálatos félreértés szolgáltatja, mivel a Volturi tévesen úgy véli, hogy Renesmee embernek született és csak később változtatták vámpírrá. (Az érvényben lévő vámpír törvények értelmében gyermekeket tilos vámpírrá változtatni. Ha valaki ezt mégis megszegi, a büntetése halál, mind a gyermekre és mind a teremtőjére nézve). Természetesen Renesmee félig ember és természetfeletti gyorsasággal éri el a felnőttkort. Így Cullenék nemzetközi vámpírszövetséget hívnak össze, hogy tanúsítsák Renesmee növekedését, öregedését. Megvan még a fonal? No, akkor csak várj: még Stephenie Meyer könyveinek hű olvasóit is nagy sokk érheti a film végső harmadánál, amikor is az utolsó kötetben olvasható cselekménytől eltérnek és a Meyer valamint a forgatókönyvíró, Melissa Rosenberg egy vacsora mellett megálmodott szekvenciájába fordul át. „Amikor először olvastam a forgatókönyvet, és ahhoz a részhez értem azt kérdeztem, ’Mi ez?’” mondja Pattinson. „Majd vissza kellett lapoznom egy oldalt.” A színészek nyomatékosították azon reményüket, hogy a film meglepetése nem fog November 16-a előtt kiszivárogni – így mi sem fogunk semmit elrontani. De azt elárulhatjuk, hogy az ezen változtatásoktól irtózók is több mint elégedettek és talán le is lesznek nyűgözve ahogyan a széria véget ér. A színészek legalábbis nagyon. „Ez egy komoly igazságot szolgáltat [a filmnek],” mondja Pattinson. Stewart egyetért. „Ez egyértelműen olyasvalakitől származik, aki nagyon szereti és tőrödik a Sagával,” mondja. „Ezért tökéletes Bill Condon. Hála Istennek érte.” Ennek ellenére eddig elérni nem volt mindig zökkenőmentes. A két filmet hat hónapon át egy az egyben leforgatni sok panaszkodással járt. („Nagyon egyszerű stábon belüli nézeteltéréseket okozni – rakj rájuk kontaktlencséket” mondja Pattinson az elengedhetetlen arany vámpírszemekről.)
Condon számára az egyik legnagyobb kihívást Renesmee gyors növekedésének ábrázolása jelentette. A produkció során közel egy tucat különböző korú lány vett részt Renesmee megformálásában, valamint később Foy kedvence, a digitális speciális effektusok is, úgy mint a Benjamin Button különös élete című film során. De mielőtt kikötöttek volna a CGI alapú megközelítésnél, Condon kipróbált egy közel három-láb-magas (kb. 90 cm) Renesmee babát („a robot-bébit,” ahogy Pattinson hívja), amely hamar bukásra ítéltetett. „Láttad? Azt az izééét,” mondja Lautner, csatlakozva Stewart és Pattinson nevetéséhez. A balsorsú kellék ráadásul saját nevet is kapott: Chuckesmee.
„Chuckesmee minden fronton óriási kudarcot vallott,” ismeri el Condon. „Igazán ez volt az egyik leggroteszkebb dolog, amit valaha is láttam. Egy horror show volt! Volt egy felvétel, amikor azt kiáltottam, hogy ’Ennyi!’ és hirtelen elfordította a fejét, és gépiesen egyenesen belebámult a kamerában. Hihetetlenül nyugtalanító volt.” (Condon azt ígéri, hogy Chuckesmee a végső filmben soha nem fog feltűnni, ám a DVD extrákon helyet kap.)
„Az egész életed a produkció részéve válik,” mondta Pattinson még júliusban. „Az emberek a karaktert azon a prizmán át szemlélik, amelyen keresztül megítélnek téged a való életben.” A jelen események fényében ezek a közvélemények új helyzetet teremtenek a filmet megjelentető Summit Entertainment stúdióra, mivel közeledünk a Twilight befejező részének promóciójához. „Bár a stúdió vezérelve szerint nem kommentálja a színészek magánéletét, a Summit teljes gőzzel készül [a promóra],” mondta az EW-nek a cég globális marketingjért felelős Nancy Kirkpatrick. De vannak itt még kérdések: Mi történik a nemzetközi sajtókörút és a vörös szőnyeges premierek során ha a két topfizetésű sztár lehet hogy beszél vagy épp lehet, hogy nem beszél egymással? Vajon ez a hír változtatni fog azon, hogy a film miként működik a Twihardok között? És milyen hatással lesz ez Pattinson és Stewart jövőbeli projektjeire? (Pattinson David Cronenberg-es filmje, a Cosmpolis Augusztus 17-től látható az amerikai mozikban, míg Stewart On the Road-ja December 21-től.)
Csábító, hogy nagyobb jelentőséget tulajdonítsunk a Twilight sztárjainak megjegyzéseire, amiket csak néhány héttel ezelőtt, még egy makulátlanabb időben tettek. De az igazság az, hogy a színészek már San Diego-ban érezhettek valamit abból, hogy az utazásuk a végéhez közeledik, ami jól jön, tekintve mennyit változtak a franchise jóvoltából. Mi az az életre szóló tanulság, amit megtanultak a karaktereiknek köszönhetően? Kíváncsiskodott az EW. Lautner válaszolt először. „Méltányolom, hogy Jacob mennyire szenvedélyes és tántoríthatatlan azon dolgokat illetően amiket szeret és akar. Nem hagyja, hogy bármi is megállítsa. Ez az a dolog, ami velem marad.” Pattinson csodálta Edward rendíthetetlen képességét, hogy racionális maradjon. „Ez furcsa. Az egész széria során az volt, hogy ’Hé, ez a srác próbál ésszerű lenni! Gondolkodjunk csak el ezen.' Majd mindenki úgy volt, ’Baszd meg!’” mondta nevetve. „De mit tanultál?” noszogatta Stewart. Pattinson még mindig nevetve válaszolt, „Ne légy pragmatikus. Légy egy érzelmes idióta.”
Majd Stewart közbeszólt azzal a folyamatos küzdelmével kapcsolatban, hogy egy olyan nyilvános életet alkosson meg, amely hitelesnek érződik. „Soha nem voltam képes teljesen kialakítani ezt a dolgot, ezt a másik személyiséget, amelyben néhány ember annyira kibaszottul jó. Ez művészet. Ismerek sok színészt [akik ezt meg tudják csinálni], és Ti srácok nem tartoztok közéjük,” mondja Lautner és Pattinson felé intve. „Most ránk mutattál?” kérdezi Pattinson. „Igen,” feleli Stewart. „És hála Istennek! Nem szeretem azokat az embereket, akiknek alap esetben nincs semmi személyisége, de a kamerákon keresztül úgy tűnik mintha nagyon a toppon lennének, és érdekesek lennének és nagyon elkötelezettek. Én sokkal többet törődöm velem egy szobában lévő emberekkel. Nem akarom, hogy bárki is úgy menjen el, hogy azt mondja, ’Istenem, ez a lány annyira álságos.’ Gyakran javasolják, hogy könnyítsek a dolgomon és játsszak el egy karaktert, amikor a szőnyegen vagyok vagy ilyesmi,” mondja. „De tudod mit? Szívesebben vagyok önmagam.”
Sarah Vilkomerson - #1220/1221 Aug. 17/24, 2012 - Fall Movie Preview
Fordította: Annie&Barbi
Fordította: Annie&Barbi
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése