2013. február 3., vasárnap

The Host: MTV News interjú Jake Abellel

Az MTV új interjújában Ian O'Shea megformálója Jake Abel elárulta, hogy a film casting fázisában kicsit megszeppent a Stephenie Meyerrel és Saoirse Ronannal való találkozástól. "Stephenie csinált már pár kis filmet, amik relatíve sikeresek voltak, szóval azokról hallottam, " viccelődött a Twilight világméretű sikere kapcsán, "de A burokról a meghallgatás kezdetéig nem sokat hallottam. Szóval mielőtt Saoirse-vel közös felolvasás elkezdődött volna a hallban belefutottam Stephenie-be, és mintha ez nem lett volna elég nem láttam Saoirsét... már vagy négy éve? 14 éves voltam amikor utoljára együtt dolgoztunk [A komfortos mennyország során]. Akkor pedig be kellett mennem és megcsinálni vele egy romantikus jelenetet."

0 megjegyzés: