2013. január 6., vasárnap

A Breaking Dawn Pt. 1 DVD/BD extended verziójának jelenetei

A francia rajongók már biztosan maguknak tudhatják a Breaking Dawn Pt. 1 extended (hosszabb) verzióját, ugyanis február 8-án limitált számban, 7/8 percnyi új jelenettel megspékelve ismét megjelentetik az első részt. A plusz 7/8 perc pedig az alábbi jeleneteket fogja tartalmazni:
  • A nyitójelenet új verziója a Volturival
  • Edward visszaemlékezésének hosszabb verziója
  • Új jelenetek a nászútról
  • Két új jelenet a Cullen házból
  • Az Edward/Jacob valamint a farkasok között zajló harc hosszabb verziója
  • Új jelenet Jacobbal, amint gondoskodik a sebeiről (?)

A franciák ezt a 7 percnyi pluszt a Breaking Dawn Pt. 2 március 14-én megjelenő DVD/BD verzióján is megkapják, erről itt írtam részletesebben.   via Twilight-Belgium, M6Store.com
Megjegyzés: a magyar kiadványok megjelenési dátumáról és azok specifikációról még nincsenek információink!

Update: 2013. március 2-án az amerikaiaknál szintén megjelenik ez a kiadvány. via YahooMovies

8 megjegyzés:

Nah ezért nem voltak kimaradt jelenetek a Bd1 extráján.... kár. ha tudtam volna nem veszem meg a vágott verziót.... inkább a vágatlant vettem volna meg.

Örüljek hogy még nem vettem meg semmilyen formában a BD 1. részét? Magyarországon vajon kiadják ezt a verziót? O.o

Ez azért "kissé" dühítő,így kitolni az emberekkel... :@

Nem is kicsit dühítő..mekkora pénzhajhászok már???!!!! :O bár milyen csúnya dolog úgy le lesz töltve mint a vihar.. Mert ez tőlük elég nagy pofátlanság
Szilvi

Mondjuk azt én is remélem, hogy a BD Pt. 2. nem csak 1 és 3 lemezes verzióban lesz meg, mert azon meg én húzom fel magam :/

Na erre én is kíváncsi leszek, mi mit kapunk ebből...

Másrészről én el bírnám viselni a duplalemezes dvd-n a riportokban már annyit emlegett Sweet Dreams számra a vámpírtánc kiadását is. Gondolom vajmi kevés esély van rá... :(

Sztem arra van esély. Miért ne lenne?

Én meg közben azon túráztatom magam, hogy az Éhezők Viadala DVD-n sem voltak kivágott jelenetek (pedig később kiderült, hogy vettek még fel ezt-azt). Ez7ek után nem lennék meglepve, ha a Futótűz után előállnak egy +5 perces Éhezők Viadala változattal :@
A Lionsgate-Summit új pénzkereseti lehetőséget agyalt volna ki???

Ráadásul és itt visszatérve az Alkonyatra (is), 7 perc nem a világ vége. Kinek ártottak volna azzal, ha az 1ó53perces film helyett (hasamra böktem) 2 órás lett volna az I. rész. Láttunk már ennél hosszabbakat is. És nem hiszem, hogy pár jelenet annyit változtatna a dinamikán...