2010. május 5., szerda

Reakciók az Oprah-Eclipse vetítésről

A ma felvett Oprah Show-ban levetítették az Eclipse nagy részét a közönségnek. Ez még csak a film nyers változata, a végső verzió még nincs befejezve. A visszajelzések eddig nagyon pozitívak (és hál isten spoilermentesek) az alábbiakban olvashattok párat melyeket a twitteren találtam:
@CristalVaca Most láttam az Eclipse-t és k*vajó volt!
@JustSoJazzyDiva Aztarohadt az Eclipse baromi jó volt! Felejtsétek el a Twilight-ot meg a New Moon-t! Ez HIHETETLEN!
@JustSoJazzyDiva Ez az eddigi legjobb rész! Nagyszerű harcjelenetek! Szinte mindent beletettek a filmbe!
@JustSoJazzyDiva Igen, sok Edward-Bella volt benne, de semmit sem hagytak ki, el fogtok ájulni tőle!
@JustSoJazzyDiva Alice és Jasper sokkal többet van a vásznon! Többet lehet őket együtt látni!!
@Nicholediscogrll NEM lesztek csalódottak, és a szerelmi részek rohadt dögösek. Egy kicsit még engem is beindított.
@TrendingJB Egy csomó dolog nem volt befejezve és a farkasok is csak egy alkalommal voltak beanimálva.
A végére pedig egy kis emlékeztető a magyar Eclipse-ről:
A hazai mozikban július 1-én csütörtökön lesz a film premierje, de természetesen lesz premier előtti vetítés. A film feliratos lesz és nem lesz IMAX mozikban. A Fórum Hungary oldala alapján a film 130 perces lesz ( a New Moon 2 óra 2 perces volt) ez azonban még változhat.

9 megjegyzés:

miért nincsen belinkelve?:(

hát én is szívesen megnézném már most a filmet... de inkább várok a végső verzióig:) ha a nyers ennyire jó volt akkor a kész film még jobb lesz vagyis remélem nem fogok csalódni:)

Jajmár... Miért fájdítják a szívünket?
Mi szükség van ezekre a (majdnem) nyilvános vetítésekre? Értem én, hogy kell tesztvetítés, de az miért nem nagyon titkos és nagyon szűkkörű?

na de miért nincsen belinkelve?

Mi legyen belinkelve? Nem lehet belinkelni a vetítést, de még a műsort sem, mert még le sem adták...Annie és Barbi ki fogja tenni, ha már leadták, ebben biztos vagyok :)

hát ha be is lesz linkelve én akkor sem nézem meg még! én még izgulni akarok majd a moziba hogy mi lesz:) az Újholddal is ugyanígy volt: az is rajta volt már neten de kibírtam és a moziban valami fantasztikus volt! ez az 54 nap meg már igazán nem sok:)

Gyerekek most komolyan: tudtok szöveget értelmezni??? Annie normálisan, érthetően leírt mindent. Esküszöm az az benyomásunk néha hogy egyesek csak a képeket nézik meg és szófoszlányokat olvasnak el abból amit írunk, majd ezek alapján félreértenek mident és baromságokat kérdeznek...

Barbi hozzászólását természetesen csak az vegye magára akinek inge. Konkrétan a két névtelen kommentelő. Tegnap a chatben is volt ezzel kapcsolatban kérdés, hogy akkor mi biztos láttuk és h kitesszük e az oldalra. Itt szeretném ismét leszögezni h sehol sem írtuk h mi láttuk, a filmet pedig nem vette fel senki az Oprah Show-ban. Gondoljatok bele: a Summit úgy őrzi ezt a filmet mint az oroszlán és az Oprah Show felvételére sem vihetett be senki kamerát, fényképezőgépet pont azért hogy ne vehessenek fel semmit. A New Moon sem volt fent neten megjelenés előtt egyébként. És ha ez netán az Eclipse-el megtörténne az oldalra akkor sem fogunk kalóz letöltés linkeket kitenni, aki régebb óta idejár, tudja, hogy anno a New Moon-nál is direkt kértünk Titeket hogy az ilyen jellegű kéréseiteket oldjátok meg egymás közt email-ben. Ez az Eclipse-nél is ugyanígy lesz.

hát az Újhold megjelenés előtt igaz hogy nem volt fent de a los angelesi premier után már rögtön fent volt! és meg is találtam akkor de nem néztem meg! én csak ennyit akartam mondani azzal hogy még ha valahol fent is lesz az Oprahból akkor sem fogom megnézni! és azt is leírtam hogy HA be is lesz linkelve... tehát szó nem volt róla hogy én linket követelnék!!! arról meg már igazán nem tehetek hogy néhány névtelen linket kér! különben meg tényleg gyerekek nem bírjátok ki ezt az 54 napot? én is ugyanúgy várom a filmet mint mindenki más de nem rinyálok érte!!! persze ha valaki felajánlaná hogy megnézhetem akkor kapva kapnék a lehetőségen de tudom hogy erről még csak ne is álmodozzak! hát ez egy kicsit hosszú lett de ez az én véleményem és sajnálom aki nem tud a sorok között olvasni!
Annie meg Barbi ti meg nagyszerű munkát végeztek a honlappal! csak így tovább! elvégre minden amit tudni kell a fanoknak az itt megtalálható! én is innen értesülök mindenről amit tudok:)