2010. december 24., péntek

Boldog karácsonyt! 1. rész

Ismét itt a karácsony, immáron második éve ünnepeljük a blogon, így a tavalyi szokásunkhoz híven most is készültünk, ugyan szegényesebb ajándékokkal, de szívből. Mint látjátok a fejléc is megújult és én hozom a karácsonyi mix-et is melyre ezúttal 15 ünnepi dalt gyűjtöttünk össze, hogy legyen mire fát díszíteni, bejglit sütni, csomagolópapírt szaggatni az ajándékokról stb. Az előző évi mix-et ITT találjátok.
Nagyon szép és kellemes ünnepeket kívánok, Barbi még a délelőtt jön videóval, mielőtt nekiültök az ebédnek vagy elindultok rokont látogatni, kukkantsatok be ;)
Boldog karácsonyt!!
ImageHost.orgImageHost.org
A letöltőlinket a kommenteknél találjátok, mikor bemásoljátok a címsorba ügyeljetek rá, hogy az elején ne legyen benne szóköz!!

5 megjegyzés:

http://data.hu/get/3315241/Karacsony_mix.zip

A fájl 53 mb.

Boldog Karácsonyt kívánok nektek!! és köszi az új zene albumot. a tavalyit is imádtam :)

Köszönöm a válogatást!!
Tesómnál írtam meg a CD-t, aki csak annyit kérdezett: azért írod ezt, hogy ne a Csendes éjt kelljen hallgatni idén? Erre bólogattam, mire mosolygott és azt mondta: Köszi :)
Bátyámmal pedig Voga Viki ütemére faragtuk a fánkat ;)
Boldog Karácsonyt Kedves Készítők, és jó hogy vagytok nekünk rajongóknak egy ilyen szenzációs oldallal!!

Boldog karácsonyt nektek! :)

Kicsit megkésve de én is Boldog Ünnepeket kívánok és köszönöm a mixet!! :))