2012. január 12., csütörtök

2012 People's Choice Awards

Képek: Backstage&Audience | Show | Videók: #1 | #2 | #3 | Letöltőlink
A ma hajnali People's Choice Awards-on ahogy beígérték csak Robert Pattinson és Ashley Greene vett részt. Ashley a vörösszőnyegen is végigvonult (képek), viszont Rob szokásához híven ismét kihagyta ezt a lehetőséget. Ami pedig a díjakat illeti, az 5 jelölésből csak egyet sikerült megnyerni, mégpedig a Water for Elephants-ot választották a Kedvenc Drámának. A díjat Ashley és Zachary Levi nyújtotta át Robertnek, aki a következőket mondta (videó): "Klassz. Hűha. Köszönöm szépen. Hmm, nem is tudom, hogy miért engem kértek meg, hogy vegyem át [a díjat], mert ez a film rengeteg ember munkája... amikor csináltam nagyon jó szórakozás volt, nem is érdekelt, hogy bárki látja e... de hogy most már az emberek látták és ezért díjjal jutalmaznak, sokkal hálásabb vagyok ezen élményért, tapasztalatért."

4 megjegyzés:

Mondjátok,hogy az öreg hölgy nem a Robert nagyija :))

Am,köszi a cikket:)

Az öreg hölgy Betty White, akit személy szerint imádok!! De annyira édesek Robbal, komolyan. És ismerve a humorát, szerintem Robert nem unatkozott a show alatt :D

Köszi KRÉ :))
Egyébként tényleg nagyon aranyosak :)

Tényleg nagyon aranyosak! Egyébként milyen jól néz ki Rob evvel a lenyírt hajjal! Nekem iszonyatosan bejön, jobb is mint simán :D