2012. január 12., csütörtök

4 megjegyzés:

Ja jól figyeltem, akkor Kristen a másfél perc alatt csak annyit mondott, hogy "Utánam". Én azért elvártam volna, hogy ne csak egyetlen szót kapjon egy előzetesben.

Eddig két trailer van kint. Az első a Királynő szemszögéből mondja el "az eseményeket", a második (tehát ez) a vadászéból, és remélhetőleg lesz egy harmadik is Hófehér szempontjából.

nekem kicsit bántja a fülem a szinkron... Kristennel sztem az a baj (ami amúgy nem baj) inkább helyzet:), hogy nem az az igazi lányos hangja van, hanem elég érdekes (amit szeretek) és ezért furcsa nekünk amikor a magyar szinkronjait halljuk pl. Bella meg most Snow és abban nagyon szépen csengő lányos hangokat választanak neki, ami az igazi stílusához nem illik, mert mi tudjuk milyen ő :)

Akkor már értem, hogy miért volt Kris a néma szereplő benne most. Köszi az infót, Barbi.