2011. december 8., csütörtök

A brazil Capricho magazin interjúja Robert Pattinsonnal

Robert Pattinson megérkezett a fényűző Beverly Hills-i Four Seasons hotelbe igazán hűen önmagához: szakállal, farmerben, fehér pólóban és baseball sapkában. Mielőtt nekiállnánk az interjúnak, elhalad mellettem egy kutyaággyal és a hall végén található szobában hagyja, ahol Bear tartózkodott. Igen, Rob kutyája csatlakozik hozzá (üzleti) kötelezettségi teljesítései során is, mióta gazdája adoptálta a Hajnalhasadás forgatása során. Az angol színész nevetve tér vissza, nem törődve azzal, hogy itt voltam és láttam mindent. Rob pontosan ilyen: egy egyszerű srác, aki biztos akar abban lenni, hogy mindig önmaga. A Twilight Sagában eltöltött négy év elteltével, leghíresebb színészként Hollywoodban, nem hagyja, hogy a siker a fejébe szálljon. Soha nem volt botrányok részese, de a magánéletéről nem szeret beszélni - még a kapcsolata Kristennel is majdnem észrevétlen. Rob titka? A családja és „néhány igazi barátja” mindig mellette van. Ezen exkluzív, a Capricho-nak adott interjúja során, Robert Pattinson mesélt arról, hogy milyen volt a Hajnalhasadás forgatása: azt mondta, hogy az esküvői jelent során akkor ijedt meg igazán, amikor látta Kristent felé sétálni és félelmetes volt igazi babát tartania a kezei között. Ah! Figyeljük meg azt a szeretetteljes módot, ahogy a barátnőjéről mesél.

Klassz volt téged látni és hallani portugálul beszélni…
Kíváncsi vagyok, hogy a rajongók mit gondolnak. Azt hiszik, hogy elbaltáztam… őszintén szólva, én csak azokat a szavak ismételtem meg, amiket mondtak nekem. (Nevet.)

Mit éreztél, amikor megláttad Kristen az esküvői ruhában?
Bámulatosan festett. Számomra ez egy nagyon könnyű jelenet volt. Nem kellett bujdokolnom, mint Kristennek a ruha miatt. Nagyon stresszelt, a házban kellett várakoznia, amíg a lesifotósok a helikoptereikkel elmentek. Nagyszerűen éreztem magam addig amíg meg nem láttam felém közeledni. A rémületét látva, rájöttem hogy ez az én jelenetem is, szóval nekem is csinálnom kéne valamit. (Nevet.) Itt volt az időm a kiborulásra. Ezek ellenére gyönyörű jelenet volt.

És a szexjelenet? Nehéz volt leforgatni?
Nem. Könnyű volt! (Nevet.) Az átlagos filmeknél, amikor szexjelenetekre kerül a sor nincs nyomás és kényszer, mert a rendező nem akar beavatkozni és megmutatni, hogy csináld a dolgokat. (Nevet). De a Hajnalhasadás esetén ez más volt, hisz nagyon nagy volt az elvárás. Miként tegyük boldoggá azokat az embereket, akik erre a pillanatra vártak?

Szerinted jól ment?
Úgy vélem, hogy minden elismerés a rendezőnket, Bill Condont illeti meg. Mivel nincs sok mód arra, hogy leforgass egy szexjelenetet a PG-13-as besorolásnak megfelelően. Nem mutathatsz túl sokat. Nem lehet „teljes”, ha csak mindenki meztelen. (Nevet.)

Volt valami, ami akkor megkönnyítette a helyzeted?
Valójában semmi sem tette kevésbé furcsává a dolgokat. (Nevet.) Ugyanis három pasi törte össze az ágyat. Próbáltam csinálni a szexjelenetet, miközben egy hatalmas pasi feküdt a padlón, nézett és mondta, hogy mit csináljak.

Milyen volt a hozzáállásod Kristen irányába?
Aggódtam a védelme miatt, mert tudod abban a helyzetben, minden sokkal bonyolultabb. De végülis ő sokkal kényelmesebben viselkedett a testét illetően, mint én. (Nevet.)

Ideges voltál a félmeztelenséged miatt?
(Nevet.) A jelenetek közben próbáltam betakarni magunkat a lepedőkkel, de ez inkább miattam volt, mint Kristen miatt. (Nevet.) Megítélve lenni, ahogy kinézek, az borzasztó --- ezt a teljes széria során elkerültem.

Edzettél ezen jelenetek miatt?
Igen. De amint felvettük őket, és nem volt már arra szükség, hogy félmeztelen legyek, leálltam vele. (Nevet.)

A szülési jelenet annyira drámai. Milyen volt leforgatni?
Amikor olvastam a forgatókönyvet, nem értettem, nem alkonyatos jelenetnek tűnt. Látni Bellát majdnem meghalni és megcsinálni a fogcsászármetszést. Azt kérdeztem: „Hogy fogják ezt felvenni?”

És Kristen? Neki nem volt gondja ezzel?
Ő nagyon elkötelezett ezen szerep iránt, nagyon benne volt Bella történetében. Annyira intenzív volt azon jelenet során, de nem is tudom, azt hiszem kihozta belőlem az érzelmeket. A széria alatt először voltam ideges. Nem volt más módja, hogy ezt felvegyük. Ez egy ijesztő jelenet.

Taylor Lautner azt mondta, hogy Kristen igazán szexi vámpírként. Ez igaz?
(Nevet.) Természetesen, egy szexi istennő. Bámulatosan fest. Ez egyébként vicces mert Bella az a fajta lány, aki mindig megbotlik dolgokban, most viszont elegáns nővé válik – olyan mint egy vámpírkirálynő. A cselekmény során Kristen/Bella változott a legtöbbet!  

A film hatására belegondoltál, hogy milyen apa lennél?
Ezen igazán soha nem gondolkodtam, de a második film során 2-3 hetes babákkal fogattunk és féltem. Fogalmad sincs, hogy milyen kicsik. (Nevet.) Féltem, hogy halálra töröm őket.

Fiatal apuka szeretnél lenni?
Az jó lenne, mert nincs sok barátom. (Nevet.) Sajnálom, úgy értem nincs öcsém/húgom, de erről a gyerek témáról az elképzeléseim még éretlenek/kiforratlanok. (Nevet.)

Hogy definiálnád a szerelmet?
Hűha. (Nevet.) Azt hiszem az ha hagyod, hogy a másik önmaga legyen. Mindenkinek a saját életét kell élnie, de a másik támogatásával. Képesnek kell lenned azt csinálnod, amit Te szeretnél. Ez egy meghatározása lehet a szerelemnek, de annyi minden másról is szól és mást is jelent.

Kristennel és Taylorral tényleg barátokká váltatok?
A karrierünk során ugyanezen estünk át, szóval jó dolog azon emberek körül lenni, akik hasonló dolgokon mentek keresztül. Könnyebb az egódat és a józanságodat kordában tartani. Így bármelyikünk meg tudná ítélni ha a másik megváltozott volna. Az a tény, hogy még mindig barátok vagyunk, öt film után is, bámulatos. Szerencsések vagyunk.

Miként jellemeznéd Kristent?
Ő nagyszerű. Rendben, ez szörnyű volt. (Nevet.) Ambíciózus. Szeretem ezt a mániákus elszántságát és megszállottságát önmagát illetően. Bámulatos lány. Azt mondja, hogy túl komolyan vesz dolgokat, ebben az ellentétem. (Nevet.)

Mit tanultál meg ezen négy Twilight-os év során?
A fontosságát, hogy két lábbal állj a földön. Mióta csak színésszé váltam, láttam kis hírnévvel rendelkező embereket, akik ezt a dolgot elveszítették. De azon emberek többsége akikkel együtt dolgoztam a Twilightban nem így járt, csakúgy mint a Harry Potter színészei. A család és az igazi barátok körében lenni sokat segített nekem. Így más élni. 

Négy évvel ezelőtt sokkolt a hírnév. Mi változott mostanra?
Minden. Különös állandóan napirenden lenni. Érzed a hatalmat, az erőt és azt hiszed, hogy bármit megtehetsz. Emlékezni szeretnél az eredeti/valódi álmaidra, mert amikor milliónyi ember mondja neked, hogy mit tegyél mindez megtévesztővé, és torzzá válik. Úgy érzed, hogy elítélnek, nem számít, hogy mit csinálsz. Még mindig hiszek abban, amiben valaha is.

Feladtad, hogy zenész legyen belőled?
Abbahagytam a fellépéseket, mert aki látni akarna engem, az a híres embert akarja látni. Jól dolog olyan embereknek játszani, akik csak jól akarják magukat érezni, nem törődve azzal ki is vagyok valójában.

Még mindig szerzel zenét?
Igen. Milliónyi dalt írtam. (Nevet.) Gitározom, zongorázom és csellózni is tudok.

A Hajnalhasadás második részében zongorázol is majd, igaz?
Megtanítom Renesmee-t zongorázni. Klassz volt. Ezt a jelenetet egy 4 éves forma kislánnyal vettem fel, aki jobban játszott mint én. (Nevet.)

25 évesen, mint szeretnél az élettől?
Nem tudom, felnőtté válni? Még mindig 12-nek érzem magam. Reményt a felnőtté válásra. (Nevet.)
VIA

0 megjegyzés: