2011. december 7., szerda

DaMan interjú és fotósorozat Kiowa Gordonnal

Nem gyakori, hogy egy színészi tapasztalatok híján lévő fiatal srácot megkeres egy templomban egy középkorú házas nő, hogy szerepeljen a filmtörténelem egyik legnagyobb blockbuster franchise-ában. Viszont pár évvel ezelőtt egy nap ez történt Kiowa Gordonnal abban az arizonai templomba, ahová rendszeresen járt. Stephenie Meyer, a világhírű Alkonyat regények írőnője, volt az a nő. Novemberben az Alkonyat: Hajnalhasadás 1. részében láthatjuk viszont Kristen Stewart, Robert Pattinson és Taylor Lautner oldalán Gordont, aki időt szakított arra, hogy a DaMan számára megmutasson néhány stílusos öltözéket és betekintést engedjen egy kicsit a személyiségébe.

DaMAN: Az egyik legemlékezetesebb élményem…
Kiowa Gordon: Belépni a Twilight Saga forgatására első alkalommal. Ahogy elmondtam az első sorom abban a pillanatban tudtam hogy ezért élek, ez vagyok Én.

DaMAN: Nem tudnák élni…
Kiowa Gordon: Pokolian biztos vagyok benne, hogy a családom és a barátaim nélkül, de szenvedélyesen oda vagyok a művészetekért is. A film és a zene átjárja az inaimat.

DaMAN: A boldogság számomra…
Kiowa Gordon: Ülni az egyik legkényelmesebb kanapén a világon. Azzal, akit mindennél jobban imádok, nézve az egyik kedvenc showműsorunkat vagy filmünket.

DaMAN: Az értékeim…
Kiowa Gordon: Az életem, a művészet és család köré épült bizalom.
DaMAN: Idén a célom…
Kiowa Gordon: Olyan nagyszerű művészekkel együtt dolgozni, akik szenvedélyesek az iránt amit csinálnak. Legyen az film-, TV- vagy a zeneipar.

DaMAN: A divat számomra…
Kiowa Gordon: Kifejezése, hogy belül milyenek is vagyunk.

DaMAN: Ha nem színészkednék…
Kiowa Gordon: CIA ügynök lennék.

DaMAN: A kedvenc utazásod…
Kiowa Gordon: Az életem magam.

DaMAN: Az életem mottója…
Kiowa Gordon: Hakuna Matata. Ez azt jelenti, hogy ne aggódj életed hátralévő napjai miatt. Az Oroszlánkirály vonatkozás ellenére ennek nagy a súlya/fontos a jelentősége.

0 megjegyzés: