2012. április 15., vasárnap

Bill Condon levele a Breaking Dawn Pt. 2 utóforgatásáról

Tegnap Facebookon már megosztottam veletek, hogy várhatóan a Breaking Dawn stábja visszatér pár napra Vancouverbe utóforgatás céljából. Nos ezen híreket Bill Condon egy az éjszaka folyamán kiadott levél formájában megerősítette:
Szervusztok Twihardok!

Üdvözlet Los Angelesből, ahol keményen dolgozunk a Breaking Dawn második részén. Igazán őrületes abba belegondolni, hogy már egy éve befejeztük a forgatást Vancouverben, bár néhányunk számára a vágószobában azóta sem ért véget a munka.

Egy film olyan, mint egy kirakós, minden egyes darabnak – minden egyes felvételnek, akármilyen rövid is – tökéletesen illeszkednie kell a többihez. A mi második kirakósunk végre a teljes befejezéshez közeledik, de néhány héten belül visszatérünk északra, hogy néhány további felvételt rögzítsünk – az utolsó apró hiányzó részleteket. Nem veszünk fel új jeleneteket vagy párbeszédeket, csak némi technikai munka lesz a szereplőgárda néhány tagjával és a kaszkadőrökkel.

Alig várom, hogy újra visszatérjek a helyszínre azon néhány barátommal, akikre az Alkonyatos utazásom során tettem szert úgy mint a nagyszerű Guillermo Navarrora, az operatőrünkre és az ő stábjára. És igen, Rob és Kristen is jelen lesz, hogy azokat az aranyszínű kontaklencséket utoljára felhelyezzék…

Továbbá izgatottam osztom meg veletek, hogy a közeljövőben egy újabb előzetest vizsgálhattok be. És várjatok, amíg meglátjátok első posztereket is --- amik nem hasonlítanak azon Twilightos képekhez, amiket eddig láthattatok. Végül itt lesz November 16-a és az utolsó filmet birtokba vehetitek!

Addig is nagyon vidám tavaszt, és hamarosan visszatérek hozzátok.

Minden jót,
Bill

4 megjegyzés:

Ha belegondolok, mennyire nem lelkesedtem Bill Condonért az elején... De a Hajnalhasadás I. részével már bizonyított, és minden leveléből, amelyben a rajongókhoz szól, árad a lelkesedés. Úgyhogy alig várom az új - igazi - előzeteset, és a korábbiakhoz nem hasonlító posztereket is!! :)

remélem azt érti az új posztereken, hogy kevesebb photoshop-ot használtak :D

LOL :D
Mondanám, hogy szerintem ne reménykedj, de majd meglátjuk :) Én már annak is örülnék, ha elszakadnánk ettől a "trió egymás nyakában" témától, bár Renesmee érkezésével ez nyilván teljesülni fog. De akkor is.

Jaja, bírom a lelkesedését :) Ezt már David Slade-nél is kedveltem :)
Ancsi! Ha Gary Rosstól kaptunk volna ilyen levelet, talán másképp álltam volna a témához :/
Most már a kvartett lesz egymás nyakán :D Mindegy, akármit is kapunk, már nagyon várom. Olyan nagy volt a csend mostanában a part 2 háza táján, de lehet, hogy csak én éreztem így :S