2012. április 3., kedd

Kellan Lutz a divatról, vámpír Kristenről és sok egyéb másról

Az elmúlt hetekben a Teen Vogue, a GQ, a Wetpaint.com és Stylecaster.com is kiadott egy-egy Kellan Lutz interjút, azonban nagyjából mindegyikben ugyanazon témákat járják körül szóval ezekből gyúrtam össze egy áttekintőt:
A vámpír Kristenről:
Kristen bámulatos a vámpír szerepében! Bella emberi ábrázolásához is sokat tett hozzá, de ez még inkább jellemzőbb volt, amikor a vámpír Bellát alakította. Úgy tűnt, hogy ugyanannyira élvezi a vámpírlétet, mint mi. Igazán bírtam a Bella és az Emmett között zajló szkander meccs forgatását!

A Twilight befejezéséről, a stábról:
Hiányzik mindenki. Ez egy család, összenőttünk és ezen utazást együtt éltük át. Az első naptól kezdve kedveltem mindenkit és mindenkinek sikerült a másikra hangolódni, egyre közelebb és közelebb kerültünk egymáshoz. Jó dolog, hogy mindenki telefonszáma kéznél van, így amikor csak tudunk beszélhetünk vagy ha épp egy városban vagyunk összefuthatunk. A Twilight számtalan ajtót nyitott meg előttünk, ezért mindannyian hálásak vagyunk.

A divatvilághoz fűződő viszonyáról:
Egyszerűen csak szeretném felfedezni minden módját a kreativitásnak. Fiatalként kezdtem el modellkedni szóval mindig is közeli kapcsolatot ápoltam a divat világával. Akkoriban valóságos szivacsként működtem, de amit igazán megtanultam a különböző designerektől az, hogy légy hű önmagadhoz és a vízióidhoz. De mindig is ez volt az én alapelvem. Az egész alkotási folyamat végén nem akartam olyasmit létrehozni, amit én sem viselnék szívesen avagy büszkeséggel. Mindig is rajongója voltam azon embereknek, akik hozzájárulnak a saját produktumokhoz és meg tudod mondani, hogy ebben az értelemben is mikor valódi az adott dolog. Ez fontos.

A saját és Emmett stílusáról:
Lezser srác vagyok. Iowában nőttem fel egy farmon. Szeretem a kényelmes ruhákat, az olyan textíliákat, amiken át lélegzel, amikben tudsz mozogni és amiket reggeltől estig is tudsz hordani De alapvetően a  farmeros és pólós srác vagyok. 
Határozottan felfedezhető némi crossover kettőnk stílusa között. Ő a legsportosabb Cullen így a kényelmes pulóvereket és öltözékeket igyekszik hordani – amelyek mindegyikét valójában én is szeretem.

A divatkollekciója, az Abbot + Main elnevezéséről:
Kiválasztani a megfelelő nevet az egyik legnehezebb feladat. Készítettem egy listát, de egyik sem tűnt megfelelőnek. Viszont Los Angelesben az Abbot Kinney és a Main Street sarka közelében laktam, ha megnézed a Mapquesten ez egy útkereszteződés és így ez szimbólumként is felhasználásra került. 

Divat vs. Színészet:
Ezek számomra mind kreatív kifejezési formák. Ha egymás mellé teszed a divatot és a színészetet, mindkettő egyazon kultúrának a részét képezi. A színjátszás egy karakter megtervezése és létrehozása. A divat is hasonlóan működik.

A TV nézési szokásairól:
Azt nézem, ami a lakótársam Tivo-ján be van állítva, ugyanis nincs igazán arra időm hogy úgy igazából TV-zek. De oda vagyok például a Breaking Bad-ért vagy épp az American Horror Story-ért viszont természetesen van pár guilty pleasure kedvencem is úgy mint a The People's Court, Cheaters, 20 Most Shocking and America's Funniest Home Videos... bírom azokat a showkat, amik egyszerűen kikapcsolnak.

A furcsa rajongói ajándékokról:
Ott van a Twimomok azon csoportja, akiket Philadelphiából ismerek. Nos ők szoktak nekem, a lakótársamnak és a kutyáimnak is ajándékot küldeni. A kutyák csomagjában ezek a rágó játékok vannak, sőt még levelet is kapnak, amit felolvasunk nekik. 

0 megjegyzés: