2012. április 29., vasárnap

Jalouse interjú Kristen Stewarttal

Kristen csatlakozik: 'Mindenki aki ezen a filmen dolgozott, ugyanezt mondta nekem is, ritka, hogy ilyen élmény részesei lehetnek. Irigy lennék, ha nem lehettem volna benne én is!'

Hogy erősítse a szolidaritás érzését, a producer beatnik tábort szervezett a forgatás előtt: egy hónapnyi belefeledkezés a beat generáció kultúrájába, mindenféle olvasmánnyal és vetítéssel (az összes Cassavetes filmmel!). Ez egy olyan közös élmény volt, mely sokat segített Kristen-nek megismerni a karakterét. 'Több órányi felvételt hallgathattam meg arról, ahogy LuAnne az akkori időkről beszélt. Hallottam, hogy felvidult a hangja, amikor arról mesélt, hogyan táncolt. Olyan sok dolgot megtudtunk az igazi személyekről és az életükről, akik a könyvben szerepelnek, hogy tényleg rengeteget segítettek a nehéz jelenet eljátszásában. Végig velünk voltak.'
A teljes interjút elolvashatjátok a JustKstew-n.

0 megjegyzés: