2012. március 20., kedd

16 megjegyzés:

Nagyon jónak néz ki a film. Ugy tűnik Kristen végre elkezdett szinészkedni :D

Csajok! Hálás köszönet a feliratozásért! Nagyon kíváncsi vagyok a filmre, Kristen meg fantasztikus benne, mint mindig :)

Hát igen, Kristen fejlődik. Talán. Már a Hajnalhasadásban látható volt.

Mint mindig. "Bírom" az ilyen névtelen megszólalásokat.
A feliratért tényleg kösz, csak a filmtől ment el a kedvem kicsit, de még meglátjuk, hogy alakul ez a megjelenésig...

attól, h névtelenül vagyok fent még megirhatom a véleményem. Nem ócsároltam senkit sem. Csak nem vagyok elragadtatva Kristen teljesitményétől...ennyi! Nem kell rögtön fel kapni a vizet. Ne légy már ennyire elfogult rajongó...Tudod senki sem tökéletes :)

"még megirhatom a véleményem" Ezt megtetted az első hozzászólásodban, igen, felfogtuk. Mások véleményéhez pedig köszi, de nem kérjük a kommentárodat.
Ha már megírod a véleményedet, vállalhatnád a nevedet is... ennyi!

Lehet, hogy én is megleszek szólva, de nekem ebből az előzetesből - és az előzőekből is - egyedül Charlize tűnik ki. Egyszerűen fantasztikus főgonoszt csináltak belőle. Kíváncsi vagyok a filmre, és remélem Kristen itt már jobban megerőlteti magát színészileg.
Ez az én privát véleményem, és teljes mértékben elfogadom, ha valaki szereti Kristent, csak tényleg néha túlzásnak érzem az ajnározását.

Kedves Kristen-Twilight rajongók!
Nos, mivel ti is megengedtétek magatoknak azt, h hozzászoltok az én kommentemhez akkor én miért nem tehetem ezt meg?
Mivel megadatott a lehetőség ezen csodás oldalon, h megjegyzést irjunk a cikkek alá,miért ne használjam ki, ha van véleményem a témát illetően?!
Az meg már legkevésbé sem érdekel, h Vic te kérsz-e belőlem vagy sem.
BTW-SZERINTEM Kristen a Twilight filmekben nem nyujtott vmi kimagasló eredményt. Vhogy egyhangunak tűnt.DE!!! a Breaking Dawn-ban már odatette magát rendesen. Csak azt sajnálom,h az utolsó részben kapott észhez... Attól még szimpatikusnak tartom a szinésznőt.PL. a The Runaways-ben nagyon jól alakitott.
Jobban passzolnak neki a lázadós szerepek (Welcome to the Riley's) szerintem.
Nos, ennyi lett volna a kibővitett véleményem.
Várom lázongó válaszaitokat! :)

UI: Melinda voltam
BÉKE

Szerintem Ancsinak és Vicnek nem azzal van a baja, hogy Kristent színészileg miként ítélitek meg (egyébként is egyéni meglátás kérdése), hanem azzal hogy mások véleményét, ez esetben Ági hozzászólását le khmm, khmmözzük... ezzel a hozzászólásommal egyébként csak rá akartam világítani egy másféle meglátásra a kommenteket illetően. Egyébként ahogy Melinda írta "béke", főleg az elkövetkező maradék kb. 1 évre. ;)

Szóval: Én nagyon bírom Kristent, mint színész és mint magánembert is. Voltak filmjei, amelyekben jó volt pl.: Hírnök, Kegyetlen faj, Kalandpark, Kapd el a kölyköt. És vannak olyanok is, amelyekben kiemelkedőt alkotott pl.: The Runaways, Welcome to Rileys, Sárga zsebkendő, Pánikszoba, SPEAK, BD part 1. És a SWATH trailerben is ígéretesnek tűnik. Ami pedig a Twilight filmeket illeti, ott részről részre látom a fejlődést Kristenen. Ez csak az én SZUBJEKTÍV véleményem, nem kell vele egyetérteni, sőt. De, ha valakinek más a véleménye, azt ki lehetne KULTURÁLTABBAN is fejteni, és nem mást le khmmözni...
Először nem is akartam rá reagálni, mert, ha valaki kifejti a véleményét valamivel kapcsolatban legyen már annyi tisztesség benne, hogy felvállalja a NEVÉT...
És természetesen igazat adok Ancsinak, Vicnek és Barbinak is.

UI: itt fejeztem be, csak ez még bennem volt, amit le kellett írnom.
És, ahogy Aro mondaná: "Béke" :)

Melinda, nem vagyok Kris rajongó és tiszteletben tartom a véleményedet. Nem is a hozzászólásod tartalmával volt problémám, hanem AHOGY kifejted.
Soha nem szólnék le senkit azért, mert neki nem tetszik Kris (vagy akárki más) színészi játéka. Már amennyiben ez kulturált keretek között történik.
Mert én is sorban odaírhatnám mindenki véleménye alá, hogy "szerintem eddig is tudott!!!!!!", "Talán?!?!?! Kris a legelső szerep óta fejlődik!!!!", Neeeeem, Charlize nem annyira zseniális, mint Kris".

u.i.: Demonyy, Lilluci, a fentieket ne vegyétek személyeskedésnek.

Kedves Ági,
Teljes mértékben tiszteletben tartom a véleményedet, itt sztem már nem is erről van szó...
Ami a kultúráltágot illeti, arról itt páran tanulhatnának...
A nevemet láthatod, bemutatkoztam. Nem kell még 5ször leirni, h névtelen igy meg névtelen ugy. Pusztán lustaságbol nem volt kedvem beregisztrálni. Nem gondoltam, h a kmmm-özésem igy kiveri a kommentelők érzékeny lelkének biztositékát.
De mivel te ugy értelmezted, h a te véleményedet szóltam le, elnézést kérek. Én mint már emlitettem, Kristen szinésznőnkkel nem vagyok elégedett.Tehát a kmmmm-őzést a tehetsége felé irányult, nem pedig a te SZUBJEKTIV véleményed felé.
Nos, sztem ez túl lett tárgyalva.
Még vmi egyéb kivetnivaló a megjegyzéseimben :D?
M*

Vic, az ég világon senkit nem szóltam le és meggyőzni meg pláne nem akartam senkit sem azzal kapcsolatban amit gondolok. Feljebb kifejtettem, mit értettem a köhincselésem alatt...
Ugy érzem ez már nagyon fel lett fujva.
Inkább dobjatok fel vmi uj témát? Hm? :)
M*