2012. március 11., vasárnap

Rövid MTV News interjú Dakota Fanninggel

Az MTV News Dakota Fanninget a Cosmopolitan Fun Fearless Awards-on kapták mikrofonvégre, ahol a Twilight befejező részről kérdezték.
"Izgatottan várom, hogy láthassam az utolsó részt. Tudom, hogy ez az időszak szomorú a rajongók és a stáb számára is. Ez egy [nagy] utazás volt, de igazán szerencsés vagyok, hogy részese lehettem. Hálás vagyok azért az időért, amit a filmekkel eltölthettem és hogy azokkal az emberekkel együtt dolgozhattam." Mit/kit szeretne leginkább már látni a második részből? Erre a kérdésre nagy nevetés közepette azt válaszolta, hogy "Jane-t, természtesen!", de komolyra váltott és hozzátette, "Alig várom, hogy láthassam Bill Condon miként oldja meg ezt az egészet." Látott-e már valamit belőle? "Nem, még nem láttam semmit belőle... ez számomra is meglepetés lesz."

0 megjegyzés: