2012. június 20., szerda

Breaking Dawn Pt. 2 teaser trailer

Bella: Tizennyolc évnyi teljes átlagosság után... végre rájöttem, hogy én is ragyoghatok. Vámpírnak születtem.
Edward: Ez olyan gyönyörű. Már ugyanolyan hőmérsékletűek vagyunk.
Jacob: Nem számítottam arra, hogy ennyire... önmagadnak tűnsz.
Irina: Egy bűntényt kell jelentenem. Cullenék valami szörnyűséget tettek.
Edward: Ő a lányom. A Volturi azt hiszi, hogy Renesmee halhatatlan gyermek.
Bella: Született, nem harapták meg. Minden egyes nap növekszik.
Aro: Ó. […] A titkunkat fenntartani soha nem volt ennyire sürgető.
Carlisle: Mi az?
Alice: A Volturi. Eljönnek értünk.
Edward: Ha elég ember/vámpír tudná az igazságot akkor talán meg tudjuk győzni a Volturit, hogy meghallgassanak. […] A családom veszélyben van. Szükségem van a segítségedre/segítségetekre.
Benjamin: Csatlakozunk hozzátok.
Senna: Mellettetek vagyunk.
Jacob: Sok itt a vörös szempár.
Bella: Soha nem hagyom, hogy bárki is bántson.

17 megjegyzés:

*.*
Nagyon jó! (Majd ugye kapunk feliratot)

Mondjuk egy kérdésem lenne: Akkor most lesz harc a végén?

egyetértek! király a trailer!
a harc... nos lehet úgy oldják meg, hogy Bella fejében lesz lejátszva képletesen a meccs. vagy, totál harcjelenetté teszik, amiben mindenki meghalna ha nincs Bella. kíváncsi vagyok nagyon mi lesz

Nem rossz, nem rossz, az egyiptomi rész kifejezetten klassz, és VampBella jelenetei is rohadt jók, de tegnapról csak ismételni tudom magam: gőzerővel dolgozzanak még a csatán, a teles részeken, mert nagyon csúnya pár helyen a CGI.

Feliratos videó: mindig csinálunk, de nem tudom megmondani mikorra lesz kész. :)

Wow!!! WOOOOOOWWW!!! Ez az eddigi legütősebb teaser trailer a twilight világában!!! Legyen már november!!!

Húúú megnyugodtam a tegnapi néhány másodperc után. A havas csatajeleneteket kivéve nagyon cool!
Még egy baja van: röviiid

SPOILER

Még szép hogy valamilyen formában lesz csatajelenet, a könyvben be lehetett mutatni a nagyon feszült perceket, de a vásznon ez sehogy sem jönne le :)
Alig várom mit találtak ki. Tulajdonképpen már nem kell sokat aludnunk XD

Húúúú!A végén Bella arcától feláll a kezemen a szőr!!!
És tényleg eddig ez a legütősebb trailer....

Remélem itt már Kristen tényleg belead apait-anyait :)

Harc mindenképpen kell, hiszen nem szugerálhatják egymást fél óráig. Nagyon tetszik, ahogy a végén egymásnak rontanak.

Nagyon jó a zeneválasztás a teaser alatt, valóban olyan EPIC hangulata lesz tőle az embernek :))
Ami zavar, hogy ez a rövid részlet is rávilágít arra, milyen értelmetlen is ez a balhé a végén. Pedig engem még annyira nem is zavarnak a havas részek. Nekem el lehet adni a CGI-t is (ok, a Pt 1-ben, amikor Jacob kiszáll a falkából a fatelepen jelenet nekem is ütötte a biztosítékot, de amúgy én elviselem a CGI-t).

Na, de tökjó, hogy van végre előzetesünk :)))

Aztaaa k******* :DDD
Ez a drága Summit/Lionsgate tudja, hogyan kell felcsigázni az embert :D Na, nem mintha nem vártam volna eddig is, de ez a trailer nagyon epic :) Egy hibája van csak az pedig a sokat emlegetett CGI, de remélem javítanak rajta még sokat. Na meg hiányoltam Charliet, Emmettet, Jaspert stb. De még úgy is jön egy trailer és gondolom benne lesznek.
Ami piros pont az a Jane és a kis srác, úgy látszik Bill nagyon jó ezekben a visszautalásokban (Part 1 - Edward múltja például). És VampBella isteniiii :) Na, meg Benjamin :D (Amúgy is a legnagyobb kedvencem az új vámpírok közül :) )
Ajj, de messze van még november :S

Külön köszönet a feliratért :))

Csak é nem tudom mi az az EPIC meg CGI? Valaki elmagyarázná? :$ Köszönöm :)
U.i.: Amúgy imádom a trailert, de annyira hogy ezt most nem tudom megfogalmazni! :D <3<3<3

A CGI-ról itt olvashatsz többet: Wikipédia - CGI

Az epic angol szócskát általában emlékezetes, hatalmas vagy klassz, fantasztikus események, történések, dolgok esetén használjuk. Az epic fail - egyébként eléggé elterjedt kifejezésről - hallottál már? No azt például akkor mondjuk ha valami rohadt nagy baki, hiba történik. Szóval legtöbb esetben pozitívan kell értelmezni, de akad olyan eset amikor negatívan.

Sziasztok! Nagyon szupi lett a teaser trailer, de egy valamit nem értek benne. Szerintetek mit csinálnak azzal a vízzel ott az első percnél? Mert nem tudok rájönni, pedig többször olvastam már a könyvet is.
Várjuk a novembert ezerrel :)) Ja és köszönjük csajok a feliratot, remek munkát végeztek mindig, hálásak vagyunk értetek :)

Egyszerű: Benjamin mutatja meg a képességét. :)

Jó lesz ez... a CGI-ról... így 10-15-re megnézve már nem is zavart annyira. Majd megszokom.

A CGI béna, ez tény. De engem a trailer sem ragadott meg úgy, mint anno "szokott". Én mindig is azon a véleményen voltam, hogy Hardwicke rendezése alatt volt igazán misztikus, érzelem és feszültség, valamint kellően akciódus a történet. Az Újhold is eléggé hozta amit kell, de hát azt a twilight rühellő (főleg pasi) nézők ronggyá alázták. Hát könyörögöm. Nem a nagyközönségnek (átlagnak) kellene megfelelni folyton és eltérni attól, amit ez a Saga teremtett. Oké, persze minden a pénz körül forog. Az utóbbi filmekben inkább azt éreztem, hogy rámentek a tucatszerűségre, már nem látok benne egyediséget. Egyre inkább elveszik az, amiért megszerettem a Twilight sagát. Már nem érzek különbséget más movie-khoz képest. Csihi-puhi, röpködés, epikus tekintetek, de valahogy üres...:(