2012. június 12., kedd

Premiére interjú Kristen Stewarttal

Premiére: Az Alkonyat befejező része november végén érkezik a mozikba, nem sokkal ezelőtt pedig az Útonnal Cannes-ban voltál, ebben a hónapban pedig a Hófehér és a vadászban láthatunk ismét… Ez egy nagyon év számodra. Ilyen szempontból a leglenyűgözőbb zsenge karrieredben?
Kristen Stewart: Természetesen igen, a legizgalmasabb! És valóban, valószínűleg az első Alkonyat megjelenése óta kétségtelenül a legfontosabb. Nagy örömöre szolgál ezzel a három igen különböző filmmel jelentkezni. Mindegyikben ott van az a kontraszt, ami talán a nézők számára lehetővé teszi, hogy egy új megvilágításban tekintsenek rám. De ez egyáltalán nem volt szándékos a részemről. Nem azt mondtam, hogy „Rendben, próbáljuk meg ezt a három filmet ugyanakkor kiadni, hogy megmutassam a széles színészi spektrumomat.” (Nevet.) Ez véletlen egybeesés, és nem egy stratégia vagy bármilyen terv eredménye.

Premiére: Nehéz nem észrevenni, hogy az Úton és a Cosmopolis cannes-i szelekciója az Alkonyat végének egyik jele, amely egyre közeledik számodra és természetesen Robert Pattinson számára is…
Kristen Stewart: Igen, Cannes egyfajta grál, egy végső cél minden színész számára. Nem ezért űzzük ezt a szakmát, de nincs annál kielégítőbb jutalom, mint a cannes-i programban szerepelni. Igaz, valahol nehéz nekem az Alkonyat „végéről” beszélni. Először is azért, mert az utolsó film még nem került a mozikba, másodszorra pedig azért, mert soha nem éreztem azt, hogy a Saga csapdájába estem volna. Mindig is próbáltam egy kicsit más irányba is lépni, az egyes részek között új dolgokat kipróbálni.

Premiére: Korábban és az Alkonyat filmek között kis független filmeket forgattál, úgy mint a Welcome to the Rileys-t és a The Runaways-t. A Hófehér és a vadász egy jóval nagyobb gépezet, főleg egy új franchise első részeként, ahol mint egy filmsztár státuszát öltöd magadra…
Kristen Stewart: Én ezt nem így látom. Eleinte ellene voltam, hogy egy olyan filmben játsszak, amelynek lehet folytatása. Egy új franchise? Kösz, de nem nem. És különösen nem egy Snow White-ról szól sagában, egy olyan történetben, amit az elejétől a végig mindenki ismer. Nem szerettem volna hosszú ideig egy projekthez kötődni, úgy ahogy az a Twilight esetén történt. Szeretem ezeket a filmeket, nagyszerű élmény volt, de tényleg tovább akartam lépni, új dolgokkal kísérletezni. Majd találkoztam Rupert Sanders-szel… az elképzelése, a fantáziája bűvölétébe estem. Egy új világot fedeztem fel, amelynek igazán a részesévé akartam válni. Ha találkozol egy rendezővel, nagyon gyorsan rájössz ha jó vagy rossz fog kisülni a dolgokból. Ő lesz a főnök, az akit hónapokon át követsz.
Kiválasztani egy filmet, egy szerepet nem racionális, ésszerű tett - ez egy zsigeri ösztön, gyakorlatilag leírhatatlan. Éjjelente csak erre gondolsz. Aztán találkoztam Ruperttel és arra késztettet, hogy ebbe fejest ugorjak…

Premiére: Szóval lesz folytatása a Hófehér és a vadásznak?
Kristen Stewart: Nem akarok előre inni a medve bőrére, és valószínű nekem nincs is jogom erről nyilatkozni, de eléggé optimisták vagyunk. Mindannyian büszkék vagyunk erre a filmre és szeretnénk, ha lenne folytatása. De ha épp nem lesz, nem dől össze a világ, de bizakodó vagyok.

Premiére: Szóval el leszel foglalva ezzel a projekttel a következő öt évre…
Kristen Stewart: Ez furcsa, mi? Mindesetre ez megerősíti azt amit mondtam: nincs logika a választásaimban! via

0 megjegyzés: