2012. augusztus 10., péntek

New Face Friday: Interjú Judi Shekonival

Tudnál arról mesélni, hogy milyen volt amikor először megláttad magad a full kosztümödben? Kaptunk néhány csodálatos jelenetfotót, amelyeken Téged és Tracey Hegginst már azokban vehetünk szemügyre.
Magamat először megpillantani a teljes kosztümben, elsöprő volt. Már-már hipnotikus, szinte nem tudtad megállni, hogy ne bámuld magad a tükörben. Tényleg nagyon elárasztó élmény volt. Nem gondoltam, hogy az életem során valaha abban a helyzetben leszek, hogy ennyi emberrel - akik nagyszerűek abban amit csinálnak - egy ilyen projekt során, mint egy egység együtt legyek és dolgozzak. Valóban lenyűgöző volt.

Láthatunk majd valamennyit Zafrina illúzióiból a Breaking Dawn Part 2 során?
Nem igazán tudom, hogy szabad-e erről beszélnem. [Nevet] Úgy értem tudni lévő, hogy a karakter speciális képességgel rendelkezik, de őszintén nem tudom, hogy mesélhetek-e erről. Sajnálom.

Zafrina nagyon vad, és kicsit ijesztő is, ugyanakkor van benne elég lágyság ahhoz, hogy segítségére legyen a kicsi gyermeknek, és az őt körülvevőknek. Szóval miként alkalmazkodtál az intenzitást, a vadságot és a lágyságot elválasztó határvonalhoz?
Ami igazán csodálatos volt, hogy Zafrinában megvannak az állatias tulajdonságok. Amit ez valójában jelent - kipróbálva ezt a vad, állatias szempontot - éni is úgy szerettem volna ezzel dolgozni. Szemügyre véve állatokat is, például a fekete jaguárt…
Renesmee-re azonban sokkal inkább szülői szemszögből tekintettem, ami nagyszerű volt, hisz a vámpírok nem tudnak életet adni egy gyermeknek. Szóval szerencsés voltam hogy ez a fajta kapcsolatom kialakulhatott Renesmee-vel, mivel a vámpírok többségének ez tényleg nem adatik meg. Mindemellett úgy vélem ez egyfajta védelmezői ösztönből is származik. Zafrina kiáll a családért, mivel ez legfontosabb dolog az életében, a családja. Ezért akar Cullenéknek segíteni és ezért tart vele Senna is.

A múltjára/hátterére és a fizikai erőnlétére vonatkozóan miként készültél fel Zafrina szerepére?
Sok különböző dolgot csináltam. Fizikai szempontból sokat jártam edzeni és több proteint ettem. Izmosítottam, és egy kicsit erősebbé tettem magam. Szemlátomást meg vagyok áldva a 180 valahány centis magasságommal, a hosszú végtagjaimmal és sovány arcommal, azon jellemzők sokaságával, amiket Bella megemlített a könyv során. Másfelől megnéztem majdnem minden egyes vámpíros filmet, ami kézügybe került. Persze az összes Alkonyat filmet is megnéztem, majd ismét elolvastam a könyvespolcomon sorakozó köteteket. Nagyon belemélyedtem abba, hogy milyen is lehet vámpírnak lenni. Azzal az ötlettel is eljátszadoztam, hogy 25%-kal több például a hajuk, a szempillájuk. Ezeket tekintve egy kicsit több dologgal rendelkeznek mint az embereknek, valamint többet is éreznek az őket körülvevő környezetből, világból - jobban érzik a szelet, a hangokat, zajokat.

Mielőtt megkaptad ezt a munkát, már rajongója voltál a szériának. A közös munkát tekintve ki miatt voltál a legizgatottabb?
Mivel láttam már az előző filmeket, így alapvetően az egész stábbal való közös munka miatt izgatott voltam. De talán a Kristennel folytatott közös munka kicsit jobban kiemelkedett számomra. Hisz amikor olvasod a könyveket, az ő szempontjából ismered meg az eseményeket. Szóval nagyon örültem, hogy találkozhattam Kristennel és annak, hogy voltak Bellával közös jeleneteim. Úgy éreztem egy kis felem Zafrinával van, szóval Bella karakterével nekem is igazán szoros kontaktusom alakult ki. Egyébként Kristen csodálatos, olyan mint egy kicsi (játék)baba. Szerfelett nagylelkű és igen intelligens. Mivel Bella Renesmee anyukája, így Bella és Zafrina kapcsolata is érdekes. Amikor egy másik nő megjelenik, és valamiféle kapcsolata alakul ki a saját lányoddal, az az anyja és a másik nő között mindig szokatlan dolgokat eredményez. Így persze a karakteremnek is megvan a speciális kapcsolata Bellával.

A könyvben megjelent új vámpírok többségét nem hagyták ki a filmből, viszont az Amazon klán három tagja indult Cullenék segítségére. A filmben viszont Kachiri nem fog feltűnni. Mi történt vele?
Megettem. [Nevet] Nyilvánvalóan, amikor egy könyvet adaptálsz filmmé bizonyos dolgot megmaradnak és bizonyos dolgok nem. De azt hiszem Kachiri a könyvben sem volt igazán sokat megemlítve. Mikor erről tudomást szereztünk, Tracey-vel volt egy kis beszélgetésünk. Meg akartunk arról bizonyosodni, hogy a klánt jellemző tulajdonságokból amennyit csak tudunk reprezentálunk. Szóval ha a könyvből valami mégsem lesz benne a filmben, akkor valahogy mi mégis beleraktuk az ezen karakterek energiáit/jellemzőit felhasználva. De valóban, ő nincs benne egyáltalán. [Nevet]

Már meséltél a szerepre való felkészülés érzelmi és fizikai oldaláról. De miként készültél fel a karaktered állatias mozdulataira, mozgására?
Még a korai szakaszban ellátogattam a londoni állatkertbe, majd összeültünk Tracey-vel amikor is Senna és Zafrin állatias tulajdonságairól beszélgettünk. Majd még a forgatás megkezdése előtt elmentünk együtt a Los Angeles-i állatkertbe is. Tanulmányoztuk az állatokat, és azt figyeltük hogy melyik állat mozgását tudjuk hasznosítani, átvenni. Végül a fekete jaguárnál maradtunk, mivel sok él belőlük Amazónia területén, valamint ezekkel a gyönyörű ragyogó szemekkel rendelkeznek, amik nagyon hasonlítanak a vámpírok szemeire. Sok az energiájuk, az erejük ugyanakkor megvan bennük a báj, kecsesség, és csendesség, ami nagyon vámpíros. Szóval igen, állatkertbe jártunk, testközelből figyeltük őket, képeket és videókat néztünk. Mindemellett Tracey-vel táncórákra is jártunk. Megpróbáltunk egymásra hangolódni, egyszerre mozogni és ugyanazt a ritmust felvenni. Igazából volt egy eléggé vicces pillanat a forgatáson, ugyanis Stephenie Meyer egy ponton odajött hozzánk és azt mondta, hogy észrevette hogy a mi vámpírjaink mennyivel másabbak a többiekétől. Ez minden erőfeszítést megért, hisz Stephenie felfigyelt ránk.

Amikor megtudtad, hogy Tiéd Zafrina szerepe nyilvánvalóan nagyon izgatott voltál, viszont akkor még nem szólhattál róla senkinek. Mikor mondhattad el a nagy hírt bárkinek is, és ki volt az első szerencsés?
A Twilight Sagával először egy hajó fedélzetén ismerkedtem meg, éppen nyaraltunk a barátnőmmel, Jenny-vel. Unatkoztam, a hajón ragadtunk ő pedig a Twilight-ot olvasta. Majd odaadta a könyvet. Emlékszem ahogy elkezdtem olvasni, egy 17 éves életéről szóló történetét... de az első pár oldal után totálisan rákattantam. Az első filmre Jenny egyébként már elővételben vett jegyet. Beszélgettünk a castingról is, ezen az utazáson együtt mentünk keresztül. Annyira csodálatos volt, hisz ő volt az első személy akit felhívtam a nagy hírrel. Azt mondtam neki, „Én játszom Zafrinát,” nem hitte el. Ott volt amikor mindez elkezdődött. A Breaking Dawn első részének premierjén ott volt velem, és a mostanin is ott lesz. Hisz Jenny adta nekem oda az első kötet, szóval ott lesz a premieren, a vetítésen, amikor először debütálok Zafrinaként.

Van olyan jelenet, ami lenyűgöző volt számodra?
Nagyon szeretem azt a jelenetet, ami a tábortűznél zajlik, ahol történeteket mesélünk. Sokunk számára az volt a legelső alkalom a forgatáson. Az első alkalom, hogy láttuk egymást a karaktereinkbe bújva. Az első alkalom, hogy Tracey-vel döntéseket hoztunk azt illetően, hogy végül miként és hol álljunk, a mozgásunk típusa milyen legyen vagy milyen gyakran nézünk egymásra stb. Pazar volt, nagyszerű élmény. Egyszerűen mágikus.
Korábbi interjúk:

0 megjegyzés: