2012. szeptember 25., kedd

Kellan a széria végéről, a Tarzan 3D-ről és a Fifty Shades of Grey-ről

A múlt héten megrendezésre került iD Gum rendezvényről kimaradt egy-két Kellan Lutz interjú, ezekből véstem nektek egy rövid összefoglalót:
A Hollywood.com-nak így mesélt a Tarzan 3D meghallgatásáról, "a Conan parókámat vettem fel rá, ugyanis  akkortájt volt azon filmre is a válogatás. [...] szóval abban valamint egy szál alsógatyában sétáltam be rá." Ám elárulta, hogy csak később mondták meg neki, hogy a film teljesen CGI alapú lesz szóval erre nem igazán volt szükség, sőt még kigyúrnia sem kell magát. "Úgy voltak, hogy 'valójában karcsúnak kell lenned, bele kell férned a kezeslábasba."  Illetve arról, hogy miként ütötték el az időt a Breaking Dawn forgatási szüneteiben, "Mikor ott vagy a forgatáson könnyedén elunhatod magad, szóval elkezdtem a többiekkel szkanderozni, még Ashley-vel is. Lábszáron rúg(ott), hogy legyőzzön. Jól elszórakoztunk."
Az OK! magazin pedig a 50 Shades of Grey filmváltozatáról faggatta, pontosabban arra voltak kíváncsiak hogy a vásznon szívesen megformálná-e Christian Grey bátyját, Elliott-ot, "Nem olvastam a könyveket. A rajongókra hagyatkozom, akik azt mondogatják nekem, hogy 'neked kell Eliottnak lenned,' azt hiszem így hívják. Szóval végeztem némi kutatást és valóban nem tűnik rossz szerepnek. Úgy értem vannak hasonlóságok. Elmondták, hogy szőke, világos szemű, remek felépítésű/széles vállú és játékos, kedélyes természetű." Majd hozzátette, hogy ha valóban őt akarják, semmi rossznak az elrontója...
Végül a Celebuzznak a széria végéről ("keserédes pillanat", "áldás volt részt venni benne" ), Rob és Kristen párkapcsolati drámájának az utolsó filmre gyakorolt hatásáról ("a rajongók a filmeket azért szeretik, amik")  nyilatkozott, amit a hajtás után nézhettek meg.

0 megjegyzés: