2012. szeptember 7., péntek

VMA (2012): 90 másodperc a Breaking Dawn Pt. 2 utolsó traileréből

Ne feledjétek magyar idő szerint pénteken/szombaton hajnali 2 órakor érkezik a teljes hosszúságú trailer!

Megjegyzés: megpróbáltam Youtube-ra is feltölteni, de rögtön letiltották, így akinek nem felel meg az Indavideo itt letöltheti HD-ban az előzetest.
Edward: Rossz szokásommá vált alábecsülni téged. Úgy hittem, hogy minden eléd tornyosuló akadálynál elbuksz. De nem így történt/megcsináltad.
Jacob: Nem számítottam arra, hogy ennyire... önmagadnak tűnsz.
Bella: Az életem emberként véget ért, de soha nem éreztem magam ennél elevenebbnek. Azt hittem örökké biztonságban leszünk... de az örökké nem tartott olyan sokáig mint reméltem.
Irina: Egy bűntényt kell jelentenem. Cullenék... valami szörnyűséget tettek.
Edward: A Volturi úgy hisz, hogy Renesmee halhatatlan gyermek.
Bella: Született, nem megharapták. Minden egyes nap növekszik.
Jasper: Mi az Alice?
Alice: A Volturi. Eljönnek értünk.
Edward: Ha elég ember/vámpír tudná az igazságot akkor talán meg tudjuk győzni a Volturit, hogy meghallgassanak. […] A családom veszélyben van. Szükségem van a segítségedre/segítségetekre.
Benjamin: Csatlakozunk hozzátok.
Jacob: A falka harcolni fog... Soha nem féltünk a vámpíroktól.
Bella: Soha nem hagyom, hogy bárki is bántson.

2 megjegyzés:

WOWW!!!!!!!!! Ekkora verekedés lesz a végén??? :))) Szupeeeer!!!

1. Hűűű meg Wow (ezek után nem tudom mi lesz a hosszabb verziónál, no meg a filmnél :D)
2. Ügyesen megoldották, mert kevesebb új jelenet van benne, mint vártam.
3. A CGI határozottan javult, sőt tetszett is múltkorihoz képest :)
4. Köszi a feliratot alá :)