2012. szeptember 9., vasárnap

TIFF (2012): Interjúk az On the Road press junketjéről I.

Washington Post/Associated Press: [...] Stewart elmondta, hogy soha nem gondolkodott azon hogy kihagyja a Torontói Filmfesztivált, ahol az On the Road-ot a decemberi amerikai mozibemutató előtt vetítették le. Hozzátette, fontos volt számára hogy ő is ott legyen a film rendezőjével, Walter Salles-szal és a színésztársaival, Kirsten Dunsttal és Garrett Hedlunddal együtt, akikkel évekig dolgozott a film elkészítésén. "Oly hosszú ideje vártunk már arra, hogy ez a dolog végre bemutatásra kerüljön. Ez egyike azon szituációknak, amiket egyszerűen csak nagyra kell becsülnöd." mondta szombaton. [...] Az On the Road csütörtöki torontói premierje volt az első nyilvános megjelenése a megcsalási botrány óta, ahol is Twilight rajongók százai köszöntötték és biztosították támogatásukról a 22 éves színésznőt. "A Twilight premiereken eleve sokakra számítasz, de látni ezt a rengeteg embert az OTR torontói bemutatóján abszolúte, lefegyverzően elképesztő." [...] Amikor még gimisként Stewart először olvasta Kerouac regényét az öntudatfejlesztő hatással volt rá. "Marylou és Dean azon fajta emberek, akik megihlettek. Kezdetben, ahogy 15 évesen olvastam a könyvet, azt gondoltam, istenem, ezek azok az emberek akiket meg kell találnom. A "mad ones"-okat, az őrülteket. Én nem igazán vagyok efféle, de talán lehetnék..." mondta Stewart. "Az a nagyszerű az On the Road-ban, hogy igazán fel tudja törni a csigaházadat, olyan dolgokat tudtam meg magamról amiket azelőtt nem. Azt, hogy (például) hagyjam abba önmagam megkérdőjelezését, az ítélkezést és hogy ne tartsak az idegenektől/ismeretlentől." A csütörtöki bemutatón megbirkózni a fotósok és tévések hadával kihívással járt. "Nyilvánvalóan kicsit ideges voltam. De mindig ideges vagyok a vörösszőnyeges fellépések előtt. Hogy őszinte legyek, azt mondogattam magamnak, csak el ne ájulj. Légy ott, képletesen se hajtsd le a fejed, gyerünk csináljuk meg és értékeld ezt a pillanatot.  Szerencsére képes voltam erre." Novemberben Stewartnak néhány kínos, furcsa megjelenéssel kell szembenéznie, amikor is Pattinsonnal együtt fogják promózni a The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2-őt, a romantikus vámpírszéria utolsó részét. Stewart bízik abban, hogy ezt rendben átvészelik. "Jól leszünk." mondta. "Teljesen rendben vagyunk."

2 megjegyzés:

Nincs, de miért is kéne? Az AP/WP nem bulvármagazin.