2010. szeptember 22., szerda

Ashley a Harper's Bazaar-ban és a magyar Cosmo-ban

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
Ashley részt vett egy új fotózáson a Harper's Bazaar számára melyben azt próbálták szemléltetni, hogy a régi idők divatja még ma is teljesen trendi és hordható. A tovább után megnézhetitek az Így készült videót is.
Valamint a magyar Cosmo-ban egy elég "érdekes" hangulatú cikket olvashattok (köszönet a szkennekért dilligaf-nak!) melyben arról van szó röviden és tömören, hogy Ashley sokkal jobb példát mutat mint Kristen, aki a cikkíró szerint... olvassátok el és megtudjátok :)

6 megjegyzés:

Sziasztok : )
Nem tudom miért is pontosan, de ezzel a cikkel nekem csak unszimpibb lett Ashley...
Egyébként nagyon szeretem az oldalatokat, és csak igy továb =)
puszi

szerintem ez a cikk egy rakás kaki. nem hinném hogy Ash és Kris között bármiféle háború volna , főleg Ash, akiből árad a kedvesség meg a vidámság :) a magyar újságokkal már rég nem foglalkozom :)

Sziasztok!

Kim-nek teljesen igaza van. Magyar újságokról ennyit. A cikket figyelmesen olvasva feltűnik, hogy csak az újságíró adja Ash szájába a rosszmájú megjegyzéseket. Ash semmit sem mond Kris-ről. Ennyi.

Én is úgy gondolom, hogy az újságíró csak kiforgatta Ashley szavait, meg kombinált össze-vissza... szemét egy dolog. :S
Viszont a széles vállakkal kapcsolatban... Komolyan fel se tűnt volna, ha az újság nem említi... Nőhöz képest széles, de szerintem nem vészes. Ashley csinos, és nem a vállát nézik meg az emberek, szerintem. :)

nekem is furcsa volt ezt olvasni, mert a filmből egyértelműen az jött le, hogy a való életben is ilyen jóban vannak...remélem nem igaz :)

Kimnek és Lorainenek teljesen igazuk van. | Amit leírnak az totálisan nem igaz. HA megnézitek, tényleg az író, a szátokba rágja a SZERINTE létező állapotot Kristen és Ashley között. Van egy Ashley-s lapom, de most nem ez szól belőlem. Én minden napját végigkövetem, minden interjút elolvasok. Ilyeneket sose mondott Kristenről. Ez a magyar sajtó, aminek nem kell hinni. :) Szóval nehogy már ez a cikk unszimpibbé tegye Ashleyt. Pont, hogy ő az, aki bárkivel készít képet, autogramot osztogat meg minden... Barátnők Krissel és nem rivalizálnak. Nehogy már bedőljetek ennek a cikknek! :)