2010. szeptember 8., szerda

Előzetes hírek az Eclipse DVD-ről

Update: még mindig semmi hír a Summittól, azonban már az angoloknál is elkezdték hirdetni a DVD-t, ők december 6-án rohamozhatják meg a boltokat. Az extrákhoz még annyi plusz infót adtak ki, hogy a második audiókommentáron nemcsak Steph lesz, hanem vele fog tartani Wyck Godfrey producer is valamint a törölt és kimaradt jelenetekhez is lesz audiókommentár, nem mással mint David Mesterrel! Az extrák várható összeidejét 3 órára írták (ebbe bele szokták számolni az audiókommentárt is...).

A videoeta.com szerint az Eclipse DVD odakint december 4-én fog megjelenni, valamint tegnap a twifans-esek is írták twitteren, hogy megkérdeztek pár helyet a megjelenéssel kapcsolatban és érdekes módon ott is december 4-ét mondtak. Majd ezután írtak a Summit-nak is, akik azt a választ adták, hogy jelenleg ezt még nem tudják megerősíteni.... Akárhol is tartunk szerintem a decemberben simán bízhatunk úgyhogy én azt ajánlanám készítsétek a malacperselyeket. Itt vannak a videoeta.com oldalán megtalálható borítótervek illetve az eddigi lista az extrákról, ami nagyon valószínű, hogy még bővülhet, de az is elképzelhető, hogy ez nem teljesen korrekt infó, szóval ne vegyétek készpénznek. Amint lesz hír az itthoni megjelenésről természetesen kiírjuk :)
DVD/BD extrák (2-Disc & BD/DVD Combo Disc only)
2 audió kommentár: Rob Pattinson & Kristen Stewart; Stephenie Meyer
Törölt és bővített jelenetek
Képgaléria
6 részes Így készült dokumentumfilm (hmmmm New Moon deja-vu)
Ugorj... A kedvenc jeleneteidhez (szintén deja-vu)
Videoklippek
PIP kommentár (csak BD-n) [PIP-picture in picture=megy a film és közben az egyik sarokban látható ahogy az adott valaki végigkommentálja a filmet]
Leírom újra: ezeket az információkat még NE vegyétek készpénznek. via lion_lamb LJ

3 megjegyzés:

Kis karácsony, nagy karácsony
Megjelent e a Napfogyatkozásom?
Ha megjelent ide véle
Hadd nézem meg melegébe. :D

Tényleg jó lenne a december. Jobb karácsonyi ajándékot el se tudnék képzelni :)
A kimaradt és bővített jelenetek, videoklipek, és az így készült klip eddig sem volt titok, már ha a hagyományokat vesszük figyelembe.
Nekem még van egy olyan sanda gyanúm, hogy az új Victoriáról is lesz néhány szó, esetleg bemutatkozik a vámpírsereg, főleg szexi Xavi :) a szövetségről is lehet szó. ÁÁÁ, már nagyon kíváncsi vagyok rá. :)
A borítók közül meg a trió + vámpírsereg jön be legjobban.

jaj de jó ez a kis versike xDDD
ÁÁÁááá 'übercukiXavi' ♥____♥ azt én is szeretném ♥♥♥
am nekem is az a borító teszik jobban :D

Ha az extrákba beleszámolnák az audiokommentárt, akkor sztem nem kapnánk sok mindent, hisz a film maga 2 óra. Akkor maradna 1 órányi extra. Ha hozzáveszem, hogy most dupla audiokommentár lesz, akkor máris -1 óránál tartunk :-D
Na jó, nem matekozok tovább, viszont minden viccen kívül sztem már a New Moon-on is megvolt a 3 órányi extra az audiokommentárt leszámítva. Úgyhogy reménykedjünk :)