2010. szeptember 7., kedd

Találj ki! - Aktuális állás

imagebam.comA képre kattintva láthatjátok a Találj Ki! játék jelenlegi állását (a mait természetesen még nem számolva). Ahogy látjátok elég sokan kezdtétek, de aztán lemorzsolódott a játékosok egy része, így csökkent az élboly is. Aki le van maradva pár ponttal az se csüggedjen, kitoltuk az adott napi határidőt, így mostmár általában este 8-9-ig adhatjátok le a tippjeiteket, reméljük így kevesebben maradnak le a játékról és be tudjátok hozni a lemaradásotokat :) A nyereményről annyit, hogy DVD lesz és valószínű a nyertes majd választhat a "készletünkből" :D
Ancsi megkért, hogy írjam ki, hogyha valakinek más pontszám jött ki mint amit ő magának nyilvántart, az mindenképpen jelezze kommentnél és megnézzük, hogy jogos e a dolog! További sok sikert a leendő játékokhoz, október 31-ig még nagyon sokat le lehet faragni a hátrányokból úgyhogy hajrá hajrá!!

13 megjegyzés:

nekem nem 10 pontom lenne? mert a Cristina-sat a végére eltaláltam.. és visszavontam a legelső tippeimet... vagy azt nem fogadtátok el? mert akkor nem tudtam bocsii.... :) ez csak kérdés volt :)

Nem véletlenül lehet 2 tippet küldeni, szóval ha egyszer előtted őket, nincs mégegy lehetőség. Ezért gondoljátok át jól, hogy kiket írtok, bőven adunk időt a megfejtés elküdésére, szóval nem kell első felindulásra kommentelni.
Ancsi nem tudom hogy e szerint pontozott-e,
de azt valószínűsítem hogy igen.

Igen. Alice-nek volt 2 tippje, és utána jött, hogy nem az, hanem Christian, a szabályok értelmében erre -szerintem- már nem jár pont.

Hasonló volt a helyzet FOBBriginél, aki előbb Elisabeth Reasert írta, majd utána pontosított, hogy Sarah Clarke. Vagyis, akár visszaszívta, akár nem, ez második volt, ezért számoltam 0,5 pontot.

DE! Ez a lányok játéka, úgyhogy ha úgy gondolják, hogy valahol módosítsak, én szó nélkül megteszem :)

Mindenesetre részemről mindenkinek gratuláció az eddigiekhez :)

Én véletlen írtam először Elizabeth Reasert mikor Sarah Clarke volt, és én elnézést is kértem a hibámért, és javítottam.
Gondoltam, hogy egy véletlen félreírást elnéztek...

én úgy tudom hogy az augusztus 29.-ei Christian Serratost jól megtippeltem úgyhogy szerintem van 1 pontom :D

Oké persze :) amúgy gondoltam is csak pontosítást akartam az ügyben :) és köszi :D

Szerintem teljesen a helyén van a lista :) Brigi minden rossz indulat nélkül, azért te is érzed a keserűségét ennek a hozzászólásnak, mert ha a tiédet elfogadják hogy "véletlen" félre írtad, akkor igazából sztem sokan mondhatnák hogy oh az enyém is félreírás, szóval érted :) de mit számít az a fél pont.. októberig még sok idő van, nekem még annyi sincs mint nektek :D még is happy vagyok h 26.ik vagyok xD szval peace :D

Sophie!
A Te jelzésed viszont teljesen jogos, azt elnéztem, bocsánatot kérek, már javítottam is természetesen !!! :)
Na, pont az ilyen jellegű hibalehetőségek miatt kértem, hogy nézzétek át Ti is!

Már elnézést Kim, de akár meg is nézheted, már ott is írtam, hogy véletlen volt, mivel előtte kb 5 perccel keltem fel, és még be sem indult az agyam.
de tökmindegy, azt gondol mindenki amit akar, engem már nemnagyon érdekel... amúgy sem a pontok meg a nyerés miatt írok, hanem mert érdekesnek találom a játékot... ennyi.

Ancsi köszönöm szépen! :D

valahogy éreztem hogy ebbe az irányba fog elmenni ez a beszélgetés :) Brigi , nem vonom kétségbe hogy így volt, félreértettél. nomindegy:)

egyébként én Brigi helyében nagyon örülnék a 11. helynek (főleg, ha nem a pontok és a nyerés miatt ír). Megaztán én pont Kim mögött állok, szóval... :)

szó sincs arról, hogy nem örülök az eddigi helyezésemnek, csak nem értem a dolgot... mind1..