2010. szeptember 14., kedd

Találj ki! - Dakota Fanning

A Találj Ki! október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)

Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A kommentek továbbra is az aktuális napi határidő lejárta után fognak megjelenni!

47 megjegyzés:

nincs még egy ilyen szőke haj :D
Dakota Fanning :]

1. Dakota Fanning
2. Ashley Greene

1. Dakota Fanning
Valami imádnivalóan tehetséges, szőke kiscsaj :)

1 dakota fanning
2 nikkie reed

1.Dakota Fanning
2.Kristen Stewart

Dakota Fanning :)) ♥♥♥

na jó, elfelejtettem, hogy elküldtem e, de ha nem, akkor:
Dakota Fanning *.*
ha meg elküldtem, akkor bocsi, nyugodtan röhögjetek :D :P
♥♥♥

1. ( Little *-*) Dakota Fanning

Szerintem Dakota alias Jane :)

bocsi kicsit elirtam
*Dakota Fanning lenne az

1.:Kristen Stewart
2.:Dakota Fanning

Én úgy gondolom, ő Dakota Fanning lesz. Mást nehezen tudok elképzelni...:D

1. Dakota Fanning
2. Kristen Stewart

Dakota Fanning :D

Remélem :D

1Dakota Fanning? :) v. 2Nikki Reed