2010. szeptember 24., péntek

Új Breaking Dawn hírek


Nikki Reed legutóbbi filmjének premierjén (Last day of Summer) erősítette meg, hogy Edward és Bella mézesheteit Dél-Amerikában (szóval akkor mégis él a brazil forgatás) fogják felvenni. Nikki a következőket mondta:
Pár napot fognak ott forgatni, de én nem leszek ott. Ez lesz Edward és Bella nászútja.
A brazilok már tárt karokkal és felkészült lelkes rajongókkal várják a forgatás kezdetét, azonban tuti, hogy valami übertitkos helyszínen veszik fel ezeket a "kulcsfontosságú" jeleneteket. Ti mit szeretnétek: legyenek paparazzi képek erről a részről vagy inkább jobb lenne, ha tényleg titokban maradna az egész és a filmvásznon szembesülnénk a kész jelenettel?
Másik hír: az MTV-nek megerősítette egy Summit bennfentes azt a hírt miszerint a "BD 1. és 2. részét nem fogják 3D-ben leforgatni." Ez azonban még nem jelenti azt, hogy később nem konvertálhatják át valamelyik részt, ami szerintünk elég rossz megoldás. Erre csak annyit mondtak, hogy ezt még korai kijelenteni, még mindig nagyon korai szakaszában tartanak a produkciónak és ezzel kapcsolatosan még nem született döntés. Mindenesetre az első résznél baromira nem lenne indokolt a 3D-s használat hiszen semmi olyan nem történik, amit jó lenne ebben a formában látni. Maximum a 2. részben lenne érdemes ezt a technikát használni. Én azt mondom le az ilyesfajta cuccal, csinálják meg normálisan és én boldog leszek.
Utolsó BD hír pedig, hogy Peter után már Ashley is túl van a ruhapróbákon, twitteren üzente a következőt:
Breaking Dawn ruhapróbán voltam tegnap, ami azt jelenti, hogy egyre közelebb van a kezdés. Kezdek izgatott lenni!
Szóval kitartás, a kezdés már csak pár hét kérdése, utána meg várunk szépen, mint a jógyerekek :)

6 megjegyzés:

Necces-necces... Nem akarok paparazzi fotókat a forgatás egyik pillanatáról sem. :(

Amúgy a 2. részt szerintem tuti át fogják konvertálni a nagyokos Summitosok, mert úgy több pénzt hoz of course, meg ugye 2012-ben mutatják be és addigra szerintem még nagyobb kultusza lesz a 3D-nek.

Mindegy, nekem az a lényeg h Renesmee-t csinálják meg nézhetővé/élvezhetővé...

hm... egyrészről nem szeretném látni őket, másrészről pedig igen :) de ha már ezen van a hangsúly akkor szerintem pár paparazzi kép elférne, mert azzal tudom kicsit csillapítani a kiváncsiságom, és legalább gondolkozhatok rajta hogy uhh most ez melyik rész lehet, nem úgy mintha mondjuk megint kiadnak 10 tv spotot, mert úgysem bírom ki h azt ne nézzem meg.. Szóval szerintem legyen egy-két kép, és tv spot-ból legyen kevesebb vagy nem tudom xD

A félreértések elkerülése végett: mi kifogjuk rakni a képeket ha lesznek, a kérdésem az az hogy szeretnétek e ha a paparazzik lekapnák ezt a részt forgatás közben :)

úgyis le fogják kapni, szóval hiába akarjuk, hogy ne vagy igen... mindenképpen kapunk majd egy csomót :D
de én azért majd megnézek 1-2 képet... aztán nem tudom :D
úgyse tudom megállni, de azért nem akarok minden részletről tudni... ://

jah bocsi :D akkor benéztem :D egyébként én egy hangyafarknyit szeretném ha lekapnák ezeket a jeleneteket :D

Én a 3D kérdésre reagálnék. Éppen pár hete, hogy Az utolsó léghajlító és a Step up 3D kapcsán filóztam ezen a 3D-s technológián, és eszembe jutott, hogy felvetődött a lehetőség a Breaking Dawn kapcsán is.

Akkor bennem is pont az fogalmazódott meg, hogy az első részben semmi értelme. Viszont, onnantól, hogy Bella vámpírrá válik, ezzel nagyon remekül lehetne ábrázolni, hogy más szemmel látja a világot. Hisz a Bella-nézőpont ellenére nem lesznek élesebbek a képek vagy nem csupa heggel ábrázolják szerintem Jaspert sem. Mennyiből fogjuk vajon látni a változást? Passz, de a 3D-s verzió sztem jó ötlet lenne...