2010. szeptember 24., péntek

Találj Ki! - Alex Meraz

A forrófejű Paul megtestesítője, Alex Meraz volt a mai feladvány!
Photobucket
Photobucket
Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).
A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)
Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni.
A kommentek továbbra is az aktuális napi határidő lejárta után fognak megjelenni!

47 megjegyzés:

Alex Meraz,aki egy napon született velem <33

1. Alex Meraz ..... grrrrr. :P

hm szerintem Alex Meraz :))
♥♥♥

hm szerintem Alex Meraz :))
♥♥♥

hm szerintem Alex Meraz :))
♥♥♥

Alex Meraz :D

Rem jól írtam a nevét XD

Dzsééémsz XD
Cam Gigandet, és nagyon remélem jól írtam.(:

1. Alex Marez
2. Cam Gigandet

1. Cam Gigandet
2. nincs xD

CandUs

1 kELLAN LUTZ
2Peter facinelli

1. Alex Meraz alias Paul :)

(Mogyiii)

ALEX Meraz!!! :)
éppen hogy határidőn belül! :)