2010. szeptember 10., péntek

Találj ki! - Billy Burke

A Találj Ki október 31-ig fog tartani (később majd még vissza fog térni) és nyereményjátékot csinálunk belőle. A lényege annyi lenne, hogy ha szeretnél részt venni a nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)

Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A kommentek továbbra is az aktuális napi határidő lejárta után fognak megjelenni!

59 megjegyzés:

Első komi... :P
1. Billy Burke
2. nincs másik tipp

1. Billy Burke
2. Chaske Spencer

ez nagyonkönnyü volt!:D
Billy Burke

Talán Billy Burke. De csak talán és még keresgetek!XD

i billy burke
2 taylor lautnner

1. Billy Burke avagy csíííf csárli:D

Swan Papa alias-Billy Burke :)

1. Billy Burke
2. Chris Weitz

Pusz: Yoopi

Billy Burke, ha nem csalnak a megérzéseim xD

Hmm... :) Csak nem, Billy Burke?
Talán felismerem Charlie homlokát... :)

Billy Burke.... sztem :D

(Mogyiii)

Billy Burke:)

csak rá kellett néznem és rögtön tudtam h ő az:)

Hát nekem az a gondom, hogy kolis lettem és ezért nem tudok játszani, mert szószerint számot kell húzni az egyetlen gépért ami megtalálható akoliban :D Úgyhogy nem tudok játszani kedden, de pénteken és vasárnap itt fogok tippelgetni :D

és a mai tippem:
Billy Burke vagyis Charlie Swan apuka :) Nagyon szeretem :D Puszi: Niki1415

1. Billy Burke
2. Gil Birmingham

1.Billy Burke
2.Chris Weitz

1.Billy Burke
2.????????nem tudom:(
Remélem jól tippeltem! :)
Puszi
Esme