2010. szeptember 15., szerda

Eclipse/Napfogyatkozás DVD megjelenés - december 4.

Frissítés: az xpress-en már listázzák a Napfogyatkozást, az egylemezes ára náluk 2890 Ft, a kétlemezes pedig 3690 Ft lesz. Valamint a duplalemezesnél már ki van rakva az extrák listája, DE: A kiadvány ára, specifikációja és borítóterve még nem végleges! A változtatás jogát fenntartjuk!
Tehát az, hogy nincs ott a két audiókommentár, az még nem jelenti biztosra azt, hogy nem lesz rajta a dvd-n, ezzel kapcsolatban is lesz majd információ.
NAPFOGYATKOZÁS DVD PREMIER! (THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE)
logó
A Summit Entertainment a rajongók nagy örömére végre kihirdette Stephenie Meyer minden képzeletet felülmúlóan sikeres Alkonyat-sorozatának harmadik epizódja, a Napfogyatkozás DVD-megjelenésének időpontját. A magyar közönséghez az amerikai premierrel egy időben, rendhagyó módon 2010. december 4-én, szombaton érkezik meg a kiadvány.

A film a két előző részhez hasonlóan szimpla és duplalemezes DVD változatban jelenik meg a Gamma Home Entertainment Kft. gondozásában. A részletes specifikációkról később kapunk tájékoztatást.

8 megjegyzés:

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ nem mondjátok :D már december 4-én :D ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ ez írtó szuper :D Épp ma írtam a Gamma Home-nak egy mailt h van-e már tervezett időpont :D Ez nagyon feldobta a napomat ^^ :D

Wáá de jóóóó *táncol örömében* Már télapóra meglesz :DDD

Úristen! Előkarácsonyi ajándék! Ez nagyszerű ^^ áááááá k*va jó. Azhhoz képest, hogy mennyit vártunk a New Moonre(tudom, az NM-nek nem volt forgalmazója nálunk, de akkor is) ez a mai nap legjobb híre :D

CandUs

Óóóó, én is örülök a Mikulás-ajándéknak.
Az a "baj" ezzel a december eleji megjelenéssel, hogy képtelen leszek várni karácsonyig. :-)

Igen Ancsi, ez bennem is felmerült!! :)
De legalább a külföldi után nem várakoztatnak meg minket!! És az extrák... hát lassan én már most alig bírok magammal.. Az elsőben is imádtam az audiókommentárt!! Nagyon várom!!

Én is szeretném, ha úgy igazán érteném :)
De azért egyszer végighallgattam, és bírtam az évődést, amit Rob meg Kris lerendeznek :))

Viszont a másodikra se tették fel az audiokommentárt, úgyhogy nem lepne meg, ha most se lenne, bár ez jobban érdekelne, mint a NM-os Chris Weitz-é és a nevétsem-hallottam-fogalmamsincs-kié.

Mindazonáltal a közel 3 órányi extráját mindkét filmnek nagyon szeretem, úgyhogy jöhet az Eclipse-es duplalemez is :))) Addig meg túlórázok ezerrel ;)

1 lemezes DVD 2.790.-Ft-ért az usacd.hu-n!
http://usacd.hu/index.php?lng=hu&option=details&param=-447

Azt szeretném kérdezni, hogy a dvd-n már szinkronos lesz vagy ott is eredeti nyelven és feliratozva lesz nézhető.
Köszönöm a tájékoztatásokat.