2012. február 12., vasárnap

Steph új blogbejegyzése

"Már rengeteg mindent elmondtam a Breaking Dawn-ról különféle interjúkan, szóval a következők nem lesznek nagy újdonságok. Az elmúlt év sok tekintetben nagyon szürreális volt és egyben egy őrületes filmkészítő gyorstalpaló is, de éppen kapóra jött tavaly nyáron (lsd. Austenland).

Néhány kedvenc emlékem a BD 1&2 forgatásáról véletlenszerűen:
- Megélni egy szélrohamot Paraty-n, mikor a stábbal a nászutat forgattuk. A nagy hullámok miatt ott ragadtunk éjszakára—durván 130 ember egy nyolcágyas házban, kaja nélkül és nagyon kevés ivóvízzel. Az éjjelt a lépcsőn töltöttem egy letakart öreg matracon a szetfotós, publicista és az EPK csapat (Éljen a lépcsős banda! Sosem feledjük!) társaságában. Tulajdonképpen BilI Condonnal együtt kaptunk menekülési lehetőséget, de mindketten úgy döntöttünk, hogy inkább elsüllyedünk a hajóban, minthogy elhagyjuk a legénységünket.

- Felfedezni a Cullen Ház harmadik verzióját vagy más néven a Vándorló Palotát, ami most nagyobb és jobban néz ki, mint valaha. Végre láthattam Alice fantasztikus szobáját.

- Nézni a háromemeletes, hullákból álló esküvői torta megalkotását. Na vajon ki mászott fel a tetejére, hogy képet készíthessen?

- Ott lenni Kristen menyasszonyi ruhájának első igazításán. Varázslatos volt. Még a Summit főmarketingesei is megkönnyezték.

- Együtt lógni az új vámpírokkal. Nagyon sok jófej ember volt velünk, akik a napi taposómalmot — főleg a faltól falig zöldvásznas és a légzésre veszélyes műhavas napokat - sokkal szórakoztatóbbá tették.

- Farkle-t játszani Taylorral és a többiekkel. Igen, ez egy valós játék és csak mert mindig én nyertem, nem jelenti azt, hogy csaltam.

- Több ruhát magamra venni egyszerre, mint ami valaha is rajtam volt a kanadai Pemberton-i forgatáson. Az arizonai embereknek nem lenne szabad kimenniük Kanadába februáran. Csak leégetik magukat.

- Nézni Noelt és Gurit, ahogy Madonna klasszikusokat énekelnek full román akcentussal és kosztümben.

- Végre látni Bellát és Edwardot egybekelni, még ha emiatt majd be fagyott a sejhajom és még a vászonra is felkerültem (ew). Richard Sherman kivitelezése minden elvárásomat felülmúlta.

- A kunyhó! A gyerekszoba! A forgatáson az a poén volt érvényben, hogy bárki nő aki belépett a gyerekszobába, spontán teherbeesett. Túl szép volt.

- Eltölteni az utolsó éjszakánkat St. Thomas-on. Szép befejezése volt a 101 napos forgatásnak.

A Breaking Dawn 2-t jelenleg vágják és készítik a speciális effektusokat. Néhány bonyolultabb effekten még sokat kell csiszolni; olyan dolgokba vágtunk bele, amit még sosem csináltunk ezelőtt. Már láttam néhány jelenet és minden pazar. Bill Condon hihetetlen ajándék. Hiába voltam ott és láttam mindent, ahogy felvesznek, még mindig meg vagyok lepődve, hogy hogyan képes ezeket úgy összerakni, hogy nem keltik csak egymás mellé rakott részek benyomását.

Nagyon várom már a Breaking Dawn 1 DVD megjelenését. Fogalmam sincs mik lesznek rajta, úgyhogy remélem rajta lesznek a kedvenc részeim amik nem kerültek be a filmbe.

Alig várom, hogy találkozzam veletek, mikor elkezdődnek a Breaking Dawn 2 publicitási teendői. Annyira fura érzés, hogy így közeledünk a végéhez! Egyrészt örülök, másrészt le vagyok sújtva. A legszomorúbb számomra, hogy a következő premier lesz a legutolsó, ahol titeket srácokat együtt láthatlak. Ezt mindig nagyon vártam, de biztosra veszem, hogy a nagy őrületben nem lesz alkalmam mindenkivel beszélni. Abban bízom, hogy páran majd eljöttök a Burok premierjére is, így nem leszek annyira depressziós a véglegességtől és az istenhozzádoktól. Csodás egy utazás volt,nemde? Köszönöm, hogy itt voltatok velem végig. Nem lett volna ilyen nélkületek. Látjátok, már érzelgősködöm. Jobb ha befejezem, mielőtt a sírást is elkezdem."

2 megjegyzés:

Nagyon köszi a fordítást!!!!

Ez szép összefoglalás volt, el is sírtam magam.