2012. február 11., szombat

Breaking Dawn Pt. 2 Sneak Peek

Bella: Olyan furcsa. Úgy érzem egy tankot is darabokra tudnék szedni, de mentalisan teljesen le vagyok nullázódva.
Edward: Szeretnél egy fürdőt? [...] Rossz szokásommá vált alulértékelni téged. De legyőztél minden akadályt, amivel szembe találtad magad. És kaptam tőled valamit amiért érdemes harcolni, egy családot. [...] Megyek, megengedem a vizet.
A levél: "Gyűjtsetek össze annyi tanút amennyit csak tudtok, mielőtt a hó a földhöz tapad. Ekkor jönnek el értünk." Alice [...] A velencei kalmár [...] J. Jenks, Seattle - ezt semmisítsd meg

4 megjegyzés:

Hello
Valaki nem tudná megmondani, hogy mit mondanak az első vidiben?

Nekem ez annyira furcsa, hogy a hetek óta tartó semmi után rögtön egy filmjelenettel nyitunk. Nem akarok én hálátlan lenni, csak logikusabb lett volna, ha előbb kiadnak egy-két VámpírBella stillt, majd az előzetest, és mondjuk csak októberben kaptunk volna igazi ízelítőt a filmből. De mindegy, már-már megszoktam :)

Neked Barbi köszi az utánajárást, nyomozást és a legfrissebb videók azonnali tálalását! :)

Kétségtelen h érdekes számunkra ez az új reklámstratégia, mert ahogy mondod először jött pár still, utána jóval a teaser, a rendes trailer és csak utána a filmklippek. Úgy látszik most visszatartják a képeket és videókkal operálnak, sőt ebben a pillanatban olvastam ezt Deadline-on: There’s no high res of this footage and it won’t be distributed officially. Szóval a HD verzióját valamikor a finishben majd szépen kivetik elénk nagy kegyesen. :DD

Ez nagyon jóóó:DDD (: