2012. február 15., szerda

Összefoglalás I. rész: Interjú Casey Labow-val

Az About.com interjút készített Casey Labow-val, aki a Breaking Dawnban Kate-t, az egyik Denali nővért formálja meg. Mivel ez az interjú elég hosszú, összefoglalva és két részben fogom prezentálni: 
A franchise-ban való szerepeléséről: "Hihetetlen. Úgy értem, soha nem voltam ezelőtt szemtanúja ilyesfajta rajongásnak. Novemberben a premier előtt egy nappal korábban lementünk a sátorvárosba… reggelit és autogramokat osztogattunk - annyi ember volt ott. Azt mondtam, „Ez az igazán komoly odaadás/szeretet.” Öt napon át sátorozol a betonon, zuhany nélkül. Én is szeretnék valamit ennyire imádni."
A Twilight-ról, a vámpírokról: "Mondjuk, hogy rajongója voltam a Twilight-nak. A filmeket láttam, viszont a könyveket nem olvastam. Természetesen miután megkaptam a munkát elolvastam a forgatókönyvet és a könyvet is." [...] "Egyébként nagy Anne Rice rajongó vagyok. Ez az Interjú a vámpírral kezdődött, valószínűleg ebben az egészben közrejátszott az akkoriban érzett rajongásom Brad Pitt iránt. De sokat olvastam a regényeiből… például A boszorkányok óráját. Imádom a jó boszos történeteket."
A Breaking Dawn forgatásáról: "Szórakoztató, viszont először szuper elsöprő. Nagyon, nagyon ideges voltam a kezdetekben… Azt hiszem a nagysága, nagyszabúsága miatt." [..] "7 hónapos forgatás volt. De Kristen Stewarté minden elismerésem - 10 hónapig forgatott, heti 6 napon át. Ez rengeteg munka."
Garrett és Kate közös jövőjéről: "Úgy gondolom, hogy örökké boldogan élnek és körbeutazzák a világot. Garrett nomád és vándor volt, szóval nem volt saját klánja, családja. A Denalik között pedig nyilvánvalóan nagyon szoros kötődés alakult ki az évek során. Nagyon hosszú ideje együtt vagyunk, szóval azt gondolom, hogy (Garrett) csatlakozott hozzánk. A fantáziámban velünk marad, majd Ő és Én elmegyünk körbeutazni a világot."
Kate erejének ábrázolásáról: "Volt egy nagyon, nagyon tehetséges vizuális effektes csapatunk. Tulajdonképpen biztos vagyok benne, hogy amikor megnézed a második rész kulisszák mögötti videóit értelmet nyer az egész, hisz felvették hogyan dolgoztuk ki és miként forgattuk ezt le." Nehéz volt számodra kitalálni, hogy miként ábrázold? "Nem, mert volt egy Stephenie-nk a kérdések megválaszolására. Minden egyes nap ott volt a forgatáson, így ha bármilyen kérdés felmerült odarohantunk hozzá azt feltenni, ez egy egyedülálló dolog, mert nem is tudom milyen gyakran fordul elő az, hogy az író/szerző ott ül kartávolságnyira." 
A fizikai felkészüléséről: "Sokat boxoltam. És amikor már ott voltunk kaptunk külön-külön egy kis  kaszkadőrkiképzést. Meg kellett tanítaniuk nekünk a mozgásokat."
Bill Condonról: "Oh Istenem, meg szeretném szorongatni azt az embert. Rohadtul aranyos, azt akarom, hogy mindenki ilyen kedves legyen. [Nevet.] A világ jobb hely lenne, ha mindenki olyan jó lenne mint Bill Condon."