2012. február 26., vasárnap

Interjú Ashley Greene-vel II. rész: Alkonyat után

Mint Alice Cullennek, aki látja a jövőt, Greene-nek szintén megvan a titkos tehetsége: a magassarkúkban futás. „Amikor Floridában jártam a modellsuliba őrülten magas cipőkben kellett sétálnunk és ezt az egész kifutós dolgot csinálni. De tudod mit?” mondja Greene nevetve. „Nagyon hasznos volt, ugyanis elég sok mindenben tudok menni és futni.” Greene kidugja a lábát, hogy megmutassa a lélegzetelállítóan magas, hegyes fekete csizmáját. „Ezek valójában nem is olyan rémesek,” mondja. „A stylistom általában tizenvalahány centis magassarkúkat ad rám, őrület.”
A stylistja történetesen Cristina Ehlich, aki különösen híres ügyfelekkel bír, beleértve Lady Gagát, az Olsen nővéreket vagy épp Milla Jovovichot. Greene Ehrlich-kel azután találkozott, hogy a filmproducer, Joel Silver meghívta őt az által producerált 2009-es Sherlock Holmes premierjére (Greene és Silver ismeretsége a The Apparition-höz köthető). Amikor Greene elfogadta a meghívást, Silver azt javasolta neki: találkozzon Ehrlich-kel vagy más stylistokkal, hogy megtervezzék milyen ruhát viseljen majd a vörösszőnyegen.
„Megsértve érezted magad, azt mondván: „Én is tudom, hogy mit viseljek”? kérdezem.
„Nem. Hülyéskedsz velem? Persze, hogy rögtön igent mondtam.” mondja izgatottan. „Figyelj, most őszintén, nem küldenek egy L’Wren Scott-ot csak úgy neked. Cristinának megvannak a kapcsolatai a dizájnerekhez – és most már nekem is megvan hozzájuk!”
Greene azt mondja, hogy azután csípte meg igazán a „divat bogara” miután elkezdett a Twilight miatt különleges eseményekre járni – és azonnal elvarázsolódott a csodálatos ruhák láttán. „Az anyukám minap nagyon vicces volt, mert azt mondtam neki, ’Ezt a dizájnert viselheted ehhez, de ennek a dizájnernek a ruháit nem viselheted egy afterpartin.’ Ő viszont elkezdett kuncogni és azt mondta, „Hűha, igazán ráéreztél a divatszakma ízére!’”
Egy díjátadó, amin Greene megjelent emlékezetessé vált, no de nem épp a jó emlékek miatt. Így meséli: „Egy fűzős ruhát viseltem, ami annyira szoros volt, hogy a bordáimat felhorzsolta. Igazán gyönyörű vékony derekú sziluettet varázsolt némi régi hollywoodi ragyogással, de alig tudtam benne járni. A díj átvételéhez alapvetően fel kellett volna vinni a lépcsőn. Majd el kellett mennem a mosdóba, de ott eszméltem rá, hogy nem tudom se kizipzározni, se felhúzni.  Ja és igen, a lábaim elgémberedtek, mert azokat a nevetségesen magas Brian Atwood cipőket viseltem, amik ugyan gyönyörűek, de… ez volt a legfájdalmasabb élmény, amit valaha átéltem! Ki kellett várnom az ünnepség végét, majd rögtön rohantam haza. Szóval mielőtt kimozdulnál feltétlenül látogasd meg a mosdót.” Hátradől és nevet.
Ebben a hónapban bemutatásra kerül a Butter, ami egy vígjáték - egy vajfaragó verseny körül játszódik – és amellyel Greene kibővíti repertoárját több szempontból is: nemcsak ez lesz az első komédiája, de részese lesz az első nővel folytatott szerelmi jelenetnek, mégpedig Olivia Wilde-dal. „Nem volt olyan kínos,” mondta Greene a csókolózási jelenetről. „Ugyanaz mint mikor egy férfit színésztársadat kell megcsókolod, nem valódi. Olivia egy nagyon klassz csaj igazi profi. A szünetekben jól megvoltunk, és végülis igen szórakoztató volt.” Mosolyog. „És most minden egyes heteró pasi engem irigyel.”
Az összes varázslatos esemény, fotózás és meghallgatásokra felkészülés miatt – igen még mindig otthon ül forgatókönyvet olvasva, újra és újra – nem túl meglepő, hogy Greene-t pillanatnyilag nem látni igazán senkivel. Annak ellenére, hogy nem egy híres pasival randizott már (Guglizz utána) azt mondja számára az ideális partnernek nem felétlenül kell a showbizniszben dolgoznia. „A legvonzóbb számomra egy olyan valaki, aki ugyanannyit hajt mint én, ugyanannyira szenvedélyes az iránt amivel foglalkozik és ugyanannyira elfoglalt is.” És különben is, teszi hozzá Greene, most nincs szüksége egy komoly kapcsolat okozta figyelemelterelésre, hisz a vámpírmentes filmek készítése, a producerek megnyerése és a vörösszőnyegeken való megjelenés a tizenvalahány centis magassarkúiban az elsődleges.
„Annyira összpontosított vagyok a karrieremet illetően, mert amikor rendelkezel ezekkel a kártyákkal és valamiképp nem használod ki őket, akkor buta vagy,” mondja mielőtt felkapja az esernyőjét és elindul az esőbe. „Használd ki, amit kaptál.”

Írta: Esther Haynes
Lucky magazin // 2012. március

0 megjegyzés: