2012. február 2., csütörtök

9 megjegyzés:

szakadok:) a Jacobos részek tetszettek a legjobban de az egészet nézve is jó, meg hát amúgy is imádom a Hillywood Show paródiáit:)

Hát ez mekkora lett! A zenék is jók. A Jacobos részek tényeleg jók lettek. :D Nagyon tetszett!

Egy pár dolgot kihagytak belőle, de jó lett :D Ezek nem normálisok XD
Nálam a Jacobos jelenetek vitték a pálmát :))

Ajjaj akkor nagyon hamar megkell néznem :) csak a telón nem tudom sajna ;) Na de ha ma hazaérek rögtön lecsapok rá :))) Vicces Tay részeket akarok ^^ Na de 11-ig várnom kell, hurrá xD

Nekem ez nem tetszett, de azért ügyesek, hogy így megtudták csinálni.

Nekem tetszett! Jacobos részek nagyon jók voltak. Hihetetlen, hogy aki Edwardot játssza, annyira hasonlít néha, hogy azt hittem tényleg ő az. Ügyesek!

Szerintem tök korrekt. Én úgy bírom, hogy annyira adnak arra, hogy a ruhák, a helyszínek meg a smink ennyire stimmeljenek! A 7 perce paródiához a 3 perces stáblista mondjuk kicsit túlzás, de azért megbocsátható :D

A stáblistát én is sokaltam, közben pedig sok jelenetet kihagytak... Na mind1, a zenék am hatalmasak :D Annyira bírom h a zenék ennyire illenek a paródiához :)))

Szerintem az egész jó lett mindegyik rész és nem félek ide ki írni szerelmes vagyok Hilly Hindi be és nekem a legújabb számuk tetszik a legjobban ennyi :D