2012. február 24., péntek

Kristen Stewart Snow White-ról és az On the Roadról

Néhány újságíró ellátogathatott a Snow White and the Huntsman londoni forgatására, ahol interjúkat készíthettek a főszereplőkkel, így Kristen Stewarttal is. A teljes hosszúságú riportot ide kattintva olvashatjátok el, én csak Hófehér személyisége kapcsán elhangzottakból szemelvényeztem ki pár részletet: „Különös olyan karaktert megformálni, akit valójában soha nem tudsz igazán megtestesíteni. A bátorsága, spiritusza hatással van az emberekre… bennem nincs meg a Hófehérke effektus. Nem tudok teljesen önzetlen lenni, hisz valójában senki sem az. Nagyon kiforrott, de „kétségtelenül távol áll a valóságtól, amiben mi élünk” típusú ember. Ugyanakkor nagyon erős mint amit várnál tőle. [...] Hét éves volt amikor tulajdonképpen a szeme láttára ölték meg az anyját és az apját, szóval mi nem egy olyan tündérmesét csinálunk, ahol ezen dolgok felett átsiklunk és nem foglalkozunk, hiszen ezen események fontosak a karakterek szempontjából. A szó szoros értelemben vérét adja az országáért és a népért, és ez számomra egy klassz koncepció, mert itt az emberek törődnek másokkal, ellentétben azzal, amivel nap mint nap szembesülsz. [...] Vezetőnek született, ez szó szerint az ereiben folyik, de megfosztották ettől.”
A BD Pt. 1 promójáról pedig mostanában került egy audiointerjú (videó), amelyben Kristen az On the Roadról és Marylouról is beszélt pár perc erejéig: „Nem hiszem el, hogy megkaptam ezt a szerepet! Úgy értem, Marylou totális ellentétem. Különösen, ahogy az emberek tekintenek rám. Nem is lehetne másabb. Walter Sallesszel azután találkoztam, ahogy megcsináltam a Twilightot… ő az egyik leginspirálóbb személyiség, akivel valaha is együtt dolgoztam. Azonnal tudtam és ő is tudta, hogy ugyanazon okok miatt szeretjük ezt a könyvet. Az Úton indított el a könyvolvasás útján, 13-14 voltam amikor először kézbe vettem. Szóval nincsenek olyan szavak, amikkel le tudnám írni az, hogy ez mit jelent számomra. És ott az a tény, hogy rengeteget megtudhattam Marylou-ról, olyan emberekkel beszélhettem, amire másoknak nem volt lehetősége továbbá napokat töltöttem együtt a lányával. Messze ez a legjobb dolog, amit valaha is csináltam az életem során. Ezért iszonyú hálás vagyok Walternek!”

0 megjegyzés: