2012. július 14., szombat

Comic Con (2012): MTV interjú Robert Pattinsonnal

[…] Arra vonatkozóan, hogy mit élvez leginkább a Comic Con-ban Pattinson ezt mondta, „Olyasmi mint egy nagy premier, de valójában interakcióba kerülhetsz a rajongókkal. A premierek során ott sikítás, te pedig csak a kábulatban kóborolsz. Ez viszont szórakoztató, ez egy show – egy igazán, igazán nagy intenzitású show.”
Látva Pattinsont a színésztársaival könnyű belátni, hogy a színészek között kedves harmónia és valódi barátságok alakultak ki. Viszont Pattinson elárulta, hogy ezen kapcsolatok kialakulásához egy kis időnek el kellett telnie mivel a kezdeti idegességüket is le kellett küzdeniük az első film forgatása során. „Az elején hihetetlenül bizonytalan voltam,” ismeri el Pattinson. „Ezelőtt soha nem csináltam amerikai filmet, és mindenki sokkal tapasztaltabb volt min én – még azok is tapasztaltabbnak tűntek, akik nem csináltak semmit – szóval igen, nagyon idegennek tűnt mindenkinek, de ahogy [a széria] folytatódott ez megváltozott,” mondta. „Egyébként is, ők azok akiket a leghosszabb ideje ismerek LA-ben.”
És mire számíthatunk Edwardtól a franchise várva várt végső részében, a Breaking Dawn – Part 2-ben? „Edward már az első részben elkezdett megnyugodni, apa lett. Ebben a részben már egy 11 éves gyerekem van. Ez teljesen más; Edward felnőtt. De ez igazán furcsa, mármint [az életem] ezen  időszakában ez valamiképp mellbevágott, azt gondoltam 'Oh, hát már nem vagyok többé kölyök.' Valóban különös élmény volt, hisz miután éveken át csak egy 17 évest alakítottam, nagy hirtelen egy 11 éves apját játszottam.” via

0 megjegyzés: