2012. november 3., szombat

Breaking Dawn Pt. 2 Promó: Access Hollywood Interjúk

Kristen Stewart (2. rész)
„Nem hiszem, hogy minden egyes nő a világon feltétlenül anyának született,” mondta Kristen Stewart az Access Hollywood riporterének, Shaun Robinsonnak a Breaking Dawn – Part 2 press junketjén Los Angelesben amikor arról kérdezték, hogy az anyaszerep megformálása természetesen fakadt-e belőle. „Vagy ezzel az ösztönnel születsz, vagy sem.”
„Nagyon szerettem ebben a részben vámpírt alakítani… ez az állatias természet/jelleg olyasmi, amivel jó játszani, kísérletezni és úgy hiszem, nem is volt jobb mód ennek megmutatására mint olyan anyává átlényegülni, aki abszolúte minden megtesz a gyermeke megóvása érdekében,” tette hozzá. Amikor a 22 éves színésznő elkezdte a két részes finálé forgatását ösztönösen és azonnal előbújt belőle az anyai gondoskodás. „Rögtön védelmező váltam [Renesmee iránt.] mondta. „Úgy értem, már az első rész [a terhesség] alatt, a megszületése előtt kialakult ez a kapcsolat.” Kristen a 11 éves Mackenzie Foy-hoz (aki az ő és Robert Pattinson filmbéli lányát alakítja) szintén közel került. „A színészkedésbe valamikor az ő korában vágtam bele, szóval állandóan kíváncsi voltam,” mondta a kis újonc kapcsán, aki a forgatás alatt folyamatos gondoskodás alatt. „Azt kérdezgettem tőle, hogy ’Mit gondolsz erről? Hé, éhes vagy? Fáradt vagy?’ Ő pedig csak azt válaszolta, ’Nem, megvagyok, jól vagyok.’ Nagyon klassz kiscsaj.” mondta.
Robert Pattinson (2. rész)
„Elég sok félelem van bennem,” mondta Robert Pattinson azon a kérdésre reflektálva, amikor Shaun az Alkonyat széria befejezéséről és az azt követő folytatásról kérdezte. „Elkezd nagyon igazi válni, tudod már nem az van, hogy ’Ó hát jön még egy nyáron, vagy Hálaadás környékén vagy bármikor. Hirtelen… minden egyes döntés, amit ez után meghozol…nincs visszaút, nincs reset mint amikor egy Alkonyat filmet csinálsz.” folytatta a 26 éves színész. „Az életed felgyorsul… amikor részese vagy egy ilyen hatalmas gépezetnek… úgy értem még mindig 21-nek érzem magam.” Az interjú második felében Mackenzie szitkozódó tégelye is szóba került, Rob állítása szerint Peter adott bele a legtöbbet, de ő nagyon fairül játszott, neki pedig az volt a nagy szerencséje hogy soha nem hord magánál készpénzt.
Taylor Lautner (2. rész)
„Ezt az egyet sajnálom,” mondta Taylor Lautner azon paróka kapcsán, amit az első két rész során kellett viselnie. „Felajánlották, hogy megtarthatom, de akkor nem kellett. Most már azt kívánom bárcsak meglenne.” A parókát félretéve, Taylor viszont annak örül, hogy valami sokkal fontosabb dolgot magával vihet az Alkonyat időszakából. „A szereplőgárdával és stábtagokkal kialakult kapcsolatot… ez a legnagyobb dolog, amit magammal vihettek,” mondta a színész Shaun Robinsonnak. „Csodálatos emberekkel dolgoztam együtt,” tette hozzá.

0 megjegyzés: