2012. november 2., péntek

Breaking Dawn Pt. 2 Promó: Sajtótájékoztató - Taylor Lautner

Az első kérdés… ha Taylor visszamehetne az időben, egészen az első részig, milyen tanácsot adna akkori önmagának? „Ó ember,” kezdi. „Tudva, hogy milyen gyorsan elrepül az idő valószínűleg azt mondanám, ’Használj és élvezz ki minden pillanatot.”

„Igen, ez egy finom vonal/határ és aggódtam emiatt,” mondta Taylor a Jacobot és Renesmeét összekötő azon érzelmi kötődésről, amely igen szűk határmezsgyén mozog a törődés és bizarrság tekintetében. „Nagy szerencsénkre az utolsó két film forgatása során Stephenie ott volt végig velünk. Nem is volt nálánál megfelelőbb személy, akit erről kérdezhettem. Azt javasolta, ’Állj le a túlkomplikálással! Gondolj csak a mostanra, jelenleg erre kell csak koncentrálnod.’ Ez egyszerű – ez egy életen át tartó kapcsolat két ember között, ennyi az egész. Ez még inkább egy védő/oltalmazó szerep. Olyasmi mint egy testvéri kapcsolat. Úgyhogy nem engedtem magamnak, hogy valóban túlgondoljam ezt az egészet. Bill Condon nagyszerű munkát végzett e téren is, mert nagyon vigyázva, tapintatosan kezelte ezt a kérdést. Szerintem a rajongók is elégedettek lesznek a végeredménnyel.”

„A Kristennel való találkozásra emlékszem… annyira furcsa, de erre Rob esetén már nem.” mondta nevetve az első benyomásokkal kapcsolatos kérdésekre. Először az Alkonyat forgatásának felénél bukkant fel, amikor a színészek, a stábtagok közötti kapcsolatok már kiépültek, szóval kicsit furcsa volt az első találkozása Kristennel és a többiekkel. „Ideges voltam. Plusz én voltam a legfiatalabb. A tengerparton forgattunk abban a szörnyű esős, szeles időjárásban, én pedig azt a borzasztó parókát viseltem.” És mi történt a parókával? Az utolsó jelenet felvétele után megkérdezték tőle, hogy szeretné-e megtartani. „Azt mondtam, ’Dehogyis. Vidd innen.’”

Mit tanult ebből az élményből, és mit Jacobtól? „Sokat tanultam, hisz 15 évesen csöppentem ebbe az egészbe, rengeteget értem közben.” mondta. „Véleményem szerint nagyon jó volt, hogy minden egyes filmnél más és más rendező irányított minket… klassz volt ugyanazt a karaktert megformálni különböző szemszögből rendezve valamint más és más behatásoktól érve.” tette hozzá. „Fantasztikus élmény volt.” És Jacobtól? „Imádom Jacobot. Sokféle szempontból tisztelem. Számtalan olyan tulajdonsága van, amit szeretnék magammal vinni – a hűségességét és kitartását, nehéz lesz tőle végleg búcsút venni.”

„A legértékesebb/legfontosabb dolog, amit magammal viszek az az évek során kialakult barátságok, kapcsolatok. Közel állunk egymáshoz. A legjobb barátaimmá váltak, és ez nem fog megváltozni,” mondta a Kristen Stewarthoz és Robert Pattinshoz fűződő viszonyáról. „A barátságunk örökké fog tartani. Bámulatosnak tartom, hogy ez a szereplőgárda ilyen jól kijött. Ezért nagyon hálásak vagyunk. Ezen kapcsolatok azok, amiket leginkább becsben fogok tartani.”

„Tulajdonképpen nagyon vicces volt. Nagyon bírom Billy Burke-öt, a legklasszabb emberek egyike, szóval kicsit kényelmetlenül éreztem magam – mindig az, amikor le kell vennem a felsőm vagy ilyesmi, mert állandóan én vagyok az egyetlen, akinek ezt kell csinálnia!” mondta nevetve azon jelenet kapcsán, amikor Jacob farkasság változik Bella apja, Charlie előtt. „Mindenki hét rétegbe volt bebugyolálva, egyedüliként én pedig csak egy rövidnadrágban voltam.” emlékszik vissza. „De nagyon, nagyon vicces jelenet. Kicsit ideges voltam miatta, mert annyira humorosan volt megírva, hogy szerettem volna ha így tudjuk visszaadni, remélem sikerült.”

És mi a helyet azzal a jelenettel, ahol Bella megtudja, hogy Jacob bevésődött a lányába? „Az a kedvencem. A könyvben is nagyon klassz, szóval örülök, ahogy sikerült megoldanunk. Kristen és Én is jól szórakoztunk a felvétele során. Tényleg nagyon szeretem azt a részt.”

„Ó ember, nehéz egyet kiválasztani,” mondta arra a kérdésre válaszolva, hogy mi volt a legfurcsább rajongói élménye. Végül elmondta azt a sztorit, amikor egy lánynak a karjára adott autogramot, aki később azt bevarratta és erről Taylor egy e-mail formájában értesült. „Azt mondtam, ’Ember, ez aztán az odaadás. De sajnálom, hogy ezt csináltad.” mondta nevetve. „A rajongók nagyon szenvedélyesek és folyamatosan lenyűgöznek.”

A kérdezőknek köszönhetően Taylor az Alkonyat illetve az Újhold közötti időszakra is visszaemlékezett, amikor újra meg kellett küzdenie Jacob szerepéért. Megköszönte a rajongóknak, Kristen Stewartnak és Chris Weitznek, hogy hittek benne. „Visszagondolva az edzőtermekbe töltött napokra, az összes legyűrt húspogácsára és proteinshake-re - emlékszem mindegyikre és mind megérte!”

„Szeretem kihívások elé állítani magam, és különböző dolgokat csinálni,” mondta Lautner a jövőjére vonatkozóan. „Azon színészek, akiket leginkább szeretek a karrierjük során folyamatosan kihívások elé állították magukat és ez az én célom is,” mondta. A következő „fantasztikus forgatókönyvvel” rendelkező projektje során a Twilight producereivel működik újra együtt. A film elmondása szerint „nagyon komoly és drámai” lesz.

Milyen volt a Hajnalhasadás két részén egyszerre dolgozni, néha az első részből a másodikra váltani egy nap leforgása alatt? „Kemény. Valóban voltak olyan napok amikor reggel vettünk fel valamint az első részhez, majd szünet és ebéd következett, utána pedig már a második részen dolgoztunk. Stephenie jelenetléte ekkor is nagyon hasznos volt. Imádtam Jacobot ebben a részben alakítani, új vicces, felszabadult oldalát mutatja meg. Tudja már hol a helye a világban, a válláról pedig hatalmas súly szakadt le.”

Utolsó kérdés: A négy év során mi az a legnagyszerűbb/legnagyobb dolog, amit megtudott magáról? „Ember,” mondja újra egy kis időt nyerve. „Ez jó kérdés, nem is tudom… színészként sokat tanultam… nem is tudnék ennél jobban hálás lenni. A franchise lehetőséget teremtett mindannyiunknak arra, hogy azt csináljuk amit imádunk,” mondta.

A Hitfix és a PageToPremiere átirata alapján készült. További képeket a Team-Twilight illetve a TLWeb galériájában találtok.

0 megjegyzés: