2012. november 21., szerda

Peter Facinelli a befejező rész csavarjáról

Múlt héten Peter Facinelli a befejező rész New York-i premierje során a Vulture-nek így nyilatkozott  Carlisle vízióbéli elhalálozásáról: "Amikor először olvastam erről a forgatókönyvben kissé letaglózott. Mármint, 'Ez alkalommal nem lesz lehetőségem akciójeleneteket csinálni?' A forgatás szempontjából a Napfogyatkozás volt az egyik kedvencem, mert Carlisle felgyűrhette az inge ujját és akcióba léphetett. De tudtam, hogy ez sokkolni fogja a nézőközönséget és alig vártam, hogy láthassam a válaszreakciójukat. Úgy érzem ez egy nagyon hősies módja a halálnak, Alice megmentésére indulva.... inkább hősiesen halj meg mintsem elmenekülj!" Hosszú folyamat volt elkészíteni Carlisle lefejezett kobakját? "Ó igen, mindenen átestem: az arcom hosszú órákon át tartó szkennelésén, lézerezésén és begipszelésén. Rengeteg mindent csináltak velem, a végeredmény pedig csak pár másodperc erejéig látható a filmben, de megérte. A fejemet azonban nem tarthattam a kezeimben. Remélem mostmár elküldik nekem és kirakhatom a kandallópárkányra/polcra. Többé már nincs szükségük rá, igaz? Kíváncsi vagyok, hogy mit csinálnak vele. Lefogadom, hogy felteszik eBay-re, el is kezdek utánakeresni." viccelődött Facinelli.

0 megjegyzés: