2011. január 7., péntek

Carter Burwell visszatér a Breaking Dawnra?!

A The Playlist információi szerint Carter Burwell visszatér a Twilight-hoz. A filmes blog ugyanis arról számolt be, hogy ő fogja megkomponálni a Breaking Dawn Score-jait (azt még nem tudni hogy mindkettő filmhez ő írja e a zenét, de nagy valószínűséggel igen). Burwell felkérése egyébként nem olyan meglepő, ugyanis elég jó viszonyt ápol Bill Condon-nal, akinek már két filmjéhez, a Kinsey-hez és az Érzelmek tengerében-hez is szerzett zenét. Ennél jobb hír azt hiszem a mai nap folyamán nem is kaphattunk volna, hisz Carter Burwell nagyon jól megfogta a Twilight hangulatát, és neki is nagyban köszönhető amiért az első film ennyire nagy hatással volt mindenkire.
Egyébként az élet micsoda furcsa fintora, hogy anno Catherine Hardwicke-ról, Carter Burwellről és Bill Condon-ól készült közös kép. :)

4 megjegyzés:

Ez tényleg nagyon jó hír! Szerintem az első résznek volt a legjobb a Score-ja! De jó! Nagyon örülök

Jujj ennek nagyon orulok! Bar nalam a New Moon score-ja viszi a primet, de az elso reszet is nagyon imadom. Az Eclipse viszont nem nagyon teszett.

Ámen! Szerintem az első film misztiukus és dinamikus hangulata nagyban függött Burwell-től, a mai napig kiráz a hideg, amikor elkezdődik a film és rohan az őz és kezdődik a zene... Valami egyedi esszenciáját csinálta meg a zenében a filmnek, a könyveknek. Persze Hardwick kicsit kamaramozi jellegű képi világa is kellett a sikerhez. Nekem a mai napig az a film a szívem csücske, pedig mint film maga szerintem az Eclipse jobb.

Wooow. Ez a nap, sőt a hét legjobb híre!!! Imádtam Burwell-t!! :)