2011. január 5., szerda

Információk: 2011 People's Choice Awards

 
Ma rendezik meg a 37-dik People's Choice Awards-ot a Los Angeles-i Nokia Színházban, amelyen biztos ott lesz Taylor, Kristen és Robert. A vörösszőnyeges bevonulás ottani idő szerint fél 8-kor kezdődik, nálunk hajnali fél 2-től lehet nézni ezen a livestreamen. Majd rögtön utána kezdődik a díjátadó, amit a TVU Playerrel mindenki megnézhet (előtte le kell szedni a programot, vagy egy plugint a honlapos livestreamhez) ha rákerestek a CBS csatornára.
További linkek: RedCarpet, Backstage: PopSugar, Myspace; Show: ChannelSurfing

Még nem tudjuk hogy fent maradunk-e, de kora reggel biztosan jövünk a képekkel, videókkal és eredményekkel.

4 megjegyzés:

Ki marad fent vagy kel fel? Amúgy szerintetek érdemes? Szokott ezekről elég sok videó lenni nem? :) Már olyan régen volt díjátadó ami érintett minket ilyen nagy számban(Kris,Rob,Tay), hogy már nem emlékszem. :) Ugye nem sokat veszít az aki nem nézi meg élőben?

Letöltőlink az egész showról másnap tuti lesz, én nem igazán szeretnék fent maradni mert sztem olyan lesz mint Golden Globe, unalom a köbön, sajnos. :( Szóval sztem nem veszít senki semmit azzal ha másnap nézi meg felvételről.

Hát ezt örömmel hallom mert fáradt vagyok nagyon a suli miatt :S Majd nyáron meg szünetben éjszakázunk.. azért annak volt egy hangulata.. néztem az élőadást és közben chateltünk itt a twinformon.. :D Szerettem az iylen eseményeket. :D Akkor én elteszem magam holnapra aztán majd visszanézem. :)

Jóéjszakát!

Régi szép idők..... :D