2011. január 8., szombat

Troix interjú Kiowa Gordonnal

A fotósorozatból több kép itt található
2011: A farkas éve
Ejtsd úgy, mint az Iowa-t, de K-val
Kiowa azt jelenti ’bátor ember’

’Kiowa lekéste a gépét’, harsogta egy őrült sms egy kora reggeli vasárnap. Az üzenet Scott Harden-től érkezett, a szorgalmas, de gyakran atyáskodó publicistától, aki a 20 éves Kiowa Gordon-t pátyolgatja.

Az anyukája, Camille figyelmeztetett minket, hogy ne tervezzünk be korai járatot, de az utazásszervező nem hallgatott rá. Szintén figyelmeztetett minket, hogy Kiowa nem volt fodrásznál egy ideje, és azt akarta, hogy felkészültek legyünk.

A repülőtérre tartó úton, hogy megkíséreljenek elcsípni egy következő Phoenix-ből LAX-ba tartó gépet, Camille egy képet küld Kiowa-ról, ahol félálomban van---a haja hosszabb mint amit valaha is láthattunk. Tényleg JÓKÉPŰNEK tűnt.

KIOWA JOSEPH GORDON a hetedik gyerek egy nyolcgyermekes családból, aki Németországban született Thomas és Camille Nighthorse Gordon fiaként. Európai és natív amerikai származással a háta mögött, Kiowa tagja az arizonai Peach Springs-beli Hualapai törzsnek, ahol jelenleg is él. Kiowa szintén tagja a Gordon Highlander klánnak Skóciában.

Troix egy délutánt töltött el a játékos, csintalan farkassal, akit Twilight rajongók millió Embry-ként ismernek, önmagát viszont csak a klassz jelzővel illette.

TROIX: Te vagy a hetedik a nyolc gyerek közül. Szintén nagy családot szeretnél?
KIOWA: 5 vagy 6 gyermeket szeretnék majd, közösen a feleségemmel úgy 8-10 éven belül.

TROIX: Sok fan nem tudja, hogy Stephenie Meyer személyesen ajánlott téged az egyik szerepre a Twilight-ban. Mesélnél erről nekünk többet?
KIOWA: Stephenie és Én ugyanabba a templomba jártunk. Hiszed vagy sem, valójában a vasárnapi iskolai tanárom volt. Ő és az anyukám elkezdtek beszélgetni a TWILIGHT-ról, és a következő dolog, amire emlékszem az, hogy megkeresett, hogy menjek el a farkasfalka tagjainak meghallgatására a következő filmhez. Totál izgatott voltam! Mindent meg akartam tenni annak érdekében, hogy esélyem legyen eljátszani ezt a nagy groteszk farkaslényt. Elolvastam az összes képet; imádtam, ahogy ábrázolva voltak. Eljátszani egy ilyen pazar szörnyet nagyszerű lehetőség. Tudtam, hogy a legjobbamat kell nyújtanom, hogy részese legyek ennek a virágzó jelenségnek. Belemerültem az Újholdba. Elkezdtem tanulmányozni a szöveget, a jeleneteket, és az összes karaktert. Eredetileg Paul, az arrogáns és dölyfös farkas meghallgatására jelentkeztem. Kellemetlen morgással és fogcsikorgatással készültem rá. Úgy jöttem el, hogy nem tudtam mit is gondol a casting director (meghallgatást irányító) a teljesítményemről. Három héttel később, kaptunk egy e-mailt a Summit-tól, amiben felajánlották nekem Embry szerepét. Ledöbbentem! Annyira szürreálisnak tűnt. Ledermedtem és meg kellett csípnem magam, hogy ez tényleg megtörténik! Aztán felhívott maga a rendező, Chris Weitz, hogy gratuláljon és üdvözöljön a Twilight családban.

TROIX: Miként hat az életedre, hogy részese vagy a TWILIGHT franchise-nak?
KIOWA: Határozotton több ajtót nyitott ki, mint valaha, de nemcsak a fanok tekintetében, hanem a család szempontjából is.

TROIX: Mesélj nekünk a bandádról, a TOUCHE’-ról.
KIOWA: TOUCHE’ egy metál együttes az arizonai Mesa/Cave Creek-ből. Az együttes tagjai: Randy 'Booger' Leyva a dobos, a basszusgitáros/énekes Luke 'Lukes-Mi' és jómagam. Imádok írni és együtt dolgozni velük kiélve a kreativitásunkat. Sajnos a zsúfolt menetrendem miatt,nem tudok annyira elkötelezett lennie az együttes iránt, mint amennyire szeretnék.

TROIX: Mit szeretnél leginkább elérni a színészet terén?
KIOWA: Szeretnék a generációm következő JOKERE lenni, mint egyfajta tisztelgésként a nagyszerű Heath Ledger előtt HaHaHaHaHaHa!
Írta: Renee Louise
2011. januári szám

via twiboys Lj

0 megjegyzés: