2011. augusztus 11., csütörtök

Az Entertainment Weekly idei első őszi címlapján a Breaking Dawn

Legnagyobb örömünkre április után az Entertainment Weekly címlapját ismét Twilightos köntösbe öltöztették. A címlapot pedig az Entertainment Tonight műsorában fedték fel először (videó 3:01-től), amely péntektől kapható az amerikai újságárusok standjain. A szeptemberi duplaszámban egyébként az őszi-téli időszak nagy filmes durranásait veszik majd sorra (így a listában a Breaking Dawn mellett az Abduction is helyett fog kapni). via Spunk-Ransom

8 megjegyzés:

ÁÁÁ mi ez az arckifejezés Rob-nak??? :D És Kristen teintete xD ÁÁÁ :D

"Bella! Ott a bokorban az nem egy paparazzi?" :D

WoOw*-* Szerintem baromi jó kép. Remélem valamelyik fan majd be scanneli,de inkább jöjjön ki HQ-ban. :)

Valami nagyon nem stimmel, emberek!
Ez a kép azt hiszem elég nyilvánvalóan Edwardot és Bellát ábrázolja a nászútjukon. Azonban Ed szemei nekem feletébb Robertesen zöldnek tűnnek az Edwardos arany helyett!

Vagy inkább sötétes árnyalat, mivel éhes. ugye elmegy majd vadászni is! :))

Névtelen! Nekem Bella szemei se olyan szép csokibarnák....:D Vagy majd a végén photoshoppal megoldják...:D :P

Háhá! Tudtam én! XD
Amúgy arra gondoltam, talán a víz miatt nem volt kontaktlencséjük...