2011. augusztus 19., péntek

Interjúk: Wyck Godfrey-val, Angela Sarafyannal és Tinsel Korey-val

A HollywoodNews.com interjújában Wyck Godfrey, a Twilight filmek producere a Breaking Dawn besorolásáról így nyilatkozott: „Számtalan vágást láttam már, a folyamat még most is tart, szóval nem tudok semmit sem mondani erről, de azt hiszem rendben leszünk. Mindenképp 12-es korhatárral fogjuk a mozikba küldeni, de így is hihetetlenül erőteljes. Határozottan az van benne, mint a könyvben.” Az első rész kapcsán még elmondta, hogy olyan hosszú lesz körülbelül, mint az első 3 film, szóval 2 óra körüli. A második részről még semmit sem tud mondani, Decemberben kezdenek a munkálatoknak.

A Breaking Dawn kapcsán Angela Sarafyan (Tia) az alábbi témákról mesélt az Acces Hollywoodnak (cikk, videó):
A színésztársakkal való időtöltésről: „Nagyon más élmény volt, a film készítése közben sokat tanultam, amiért hálás vagyok. Csodálatos emberekkel dolgoztam együtt… úgy 4-5 hónapon keresztül. Emlékszem egy vancouveri éjszakára, akkor este nem dolgoztunk, így elmentünk együtt vacsorázni, utána elhatároztuk, hogy felmegyünk a hegyekbe, hegyet másztunk az éjszaka közepén. Kis elemlámpáink voltak, és így segítettük ki egymást, majd letelepedtünk egy kis folyó mellé, valószínű farkasok is voltak arrafelé…”
A szállásukról: „Mindenki szobájában volt egy-egy kandalló, elektromos, egyébként egy nagyon szép darab volt. Kacsákkal is körül voltunk véve, ébresztőóraként a kacsák és a libák funkcionáltak… kint a hotelnél voltak, ahol elszállásoltak minket, szóval egy normális ébresztőóra helyett ők ébresztettek.
Tiáról: „Tia az egyiptomi klán tagja. Benjamin társa, Cullenék elmennek hozzájuk, és a segítségüket kérik, hogy megvédhessék Renesmee-t. Nagyon klassz volt egy szerepet eljátszani, mert Tiára úgy gondolok mint aki elnyomás alatt élt, és egy olyan hatalom ellen harcolni, mint amilyen a Volturi, eléggé izgalmas, persze ha szükséges.”

Tinsel Korey a Daemonsmovies.com-nak adott egy hosszabb interjút, ebből csak az érdekesebb részeket fordítottam le:
Emilyről: „Amit szeretek Emily-ben az a sebhelye. Amikor a New Moont csináltuk először úgy gondoltam, hogy egy olyan személy, aki elrejtené [a sebhelyt], majd beszéltem erről Chris Weitz-cel, aki azt mondta, hogy „Emily egy büszke és gyönyörű lány, és semmi fizikai változás nincs hatással az ő szépségére.’ Mi nők sokszor nagyítóval vizsgáljuk magunkat, és jelentéktelen dolgok miatt aggódunk, szóval a hiúságomat félre kellett tennem és inkább a belső szépségre kellett koncentrálnom, Emily által ezt tanultam meg.”
A Breaking Dawnról: „Feltétlenül ragaszkodtunk a könyvben leírtakhoz,szóval nem lesz olyan benne, hogy hirtelen Bella Jacob mellett köt ki, mint valami ’meglepetés’. Tehát amit a könyvben olvastál, azt fogod a képernyőn is viszontlátni, de még egy vágott verziót sem láttam. Az emberek, akik láttak (például azok, akik a színfalak mögött dolgoznak) azt mondták, hogy fantasztikusan néz ki. Nagyon izgatott vagyok már.
A farkasfalkával milyen volt utoljára együtt dolgozni? „Keserédes. Ez volt az utolsó filmünk együtt, szóval voltak olyan pillanatok mikor vacsora közben, azt kérdeztem tőlük, ’Ugye barátunk maradunk?’ Tudod ebben az iparban másként is alakulhat. Habár csodálatos volt. Fantasztikus helyszíneken voltunk, de a jelenetek felvétele így sem volt felhőtlen [annak tudatában, hogy itt a vége].”

0 megjegyzés: