2011. augusztus 28., vasárnap

Egy ausztrál rádió segítségével Taylor megtréfálta egyik rajongóját

Még ausztráliai körútja során Hayley, Craig&Rabbit egy ottani rádió műsorvezetői Taylor segítségét kérték, hogy egyik rajongóját kicsit vicceljék meg. Azzal hívnak fel a lányt - a neve Alex - hogy lehetősége van letesztelni egy új szoftvert, ami a ’Twilight Hot Line’ névre hallgat. Csak annyit kell tennie, hogy mond néhány mondatot és a 'szofver' visszaismétli az elhangzottakat mégpedig Taylor hangján. A lány először a következőket mondta, „Hello, Taylor vagyok, azt hiszem én vagyok a legjobb pasi a világon.” Taylor hangja megismétli ugyanezt. A műsorvezető arra kéri, hogy mondjon még valamit. Alex: „Hello Taylor vagyok, meg szeretnélek harapni.” 'Taylor hangja' szintén megismétli a mondatot. A pasi műsorvezető arra kéri, hogy mondjon egy üzenetrögzítőszerű mondatot, például azt, hogy „Hello Taylor Lautner vagyok, Alex nem tud a telefonhoz jönni, mert segít megszabadulni a pólómtól.” A leányzó nevetések közepette elismétli a mondatot, természetes a 'Taylor hang' is ugyanígy tesz. Majd bejátsszák a következő felvételt: „Hello Taylor Lautner vagyok, Alex ma reggel egy tréfa áldozata lettél.” Igen, a lányt átverték mert nem egy szoftver ismételte vissza az általa elmondottakat, hanem maga Tay.
Utána Alex és Taylor között nagyjából az alábbi párbeszéd hangzik el:
Műsorvezető: Alex észrevetted, hogy most Taylorral beszélgetsz?
Taylor: Szia Alex!
Alex: Vicceltek?
Taylor: Szia, hogy vagy?
Alex: Taylor, mit csináltál velem?
Taylor: Ma hülyét csinálok magamból.
Alex: Vicces volt.
Taylor: Sajnálom, de el kell mondanom, hogy a szoftver hamis. De én igazi vagyok és vonalban vagyok.
Alex: Hogy mersz ilyet csinálni?
Taylor: Hát igen, elnézést kérek ezért. De örülök, hogy beszélhetünk.
Alex: Én is.
Taylor: Hova valósi vagy?
Alex: Adelaide-ből, Dél-Ausztráliából.
Taylor: Klassz. Hány éves vagy?
Alex: 22.
Taylor: Faaantasztikus. Tényleg örülök, hogy beszélhetünk telefonon keresztül. Nagyon tetszik az akcentusod.
Műsorvezető: Hát ez már nagyon kemény flörtölés, hagyjátok abba. (Féltékeny vagyok. – mondja a nőci.) Kezdem magam kínosan érezni.
Taylor: Oh boy, klassz volt veled beszélni.
Alex: Nekem is.
Műsorvezető: Taylor nagyon szépen köszönjük, nagyon szeretjük az új filmed, örülünk, hogy csatlakoztál hozzánk ma reggel.
Taylor: Én köszönöm. Viszhall Alex.
Alex, Taylor: Sziasztok!

0 megjegyzés: