2011. augusztus 14., vasárnap

Interjú: MyAnna Buring (Tanya) a Breaking Dawnról

Londonban a hétvégén rendezték meg az Empire Big Screen nevezetű eseményt, amelyen a Breaking Dawnból is tartottak egy kisebb bemutatót (levetítették a film trailerét, továbbá a Comic Con-os két jelenetet). Ezen alkalomra a Twilight stábjából MyAnna Buringet (Tanya) hívták meg. MyAnnával a LeicesterSquareTV készíthetett egy interjút, amelynek magyar nyelvű összefoglalását/fordítását alább olvashatjátok:

Mit érzett, amikor kiderült, hogy ő lesz Tanya: „Magamon kívül voltam az örömtől, mikor megtudtam, hogy én fogom Tanyát eljátszani a következő Twilight filmekben. Egy felvételt küldtem el magamról az Államokba, majd két héttel később kaptam egy hívást, hogy enyém lett a munka. Enyhén szólva is, szürreális volt. ”
Mit gondol, miért szeretik ennyire az egész világon a Sagát? „Előszöris úgy vélem, hogy Stephenie Meyer egy hihetetlen könyvszériát írt meg, olyan karaktereket talált ki, akikkel az emberek tudnak azonosulni. És akikkel akarnak is azonosulni. Másrészről ott ez a Rómeó és Júlia vonal; a nagy, örök szerelem gondolata mindenki számára vonzó, továbbá az is, hogy olyan társat találj, aki teljesen mértékben odavan érted. Most, hogy a filmek is elkészültek mindezt a képernyőn keresztül is átélheted, nem csupán a könyvek lapjain keresztül.”
A karakteréről: „Tanya Denalit alakítom, aki a Denali Klán feje. A Denalik Cullenék unokatestvérei, ők is vegetáriánus vámpírok, azaz nem isznak emberi vért. Tanyát úgy írják le, mint aki odavan Edwardét, de az ő kapcsolatuk soha nem teljesedhet be, hisz Edward Bellába szerelmes, szóval Tanyának ezt el kell fogadnia. A könyvek olvasása közben, és amikor a szerepben voltam azt éreztem, hogy ennyi évvel a háta mögött megtanulta elfogadni azt, ami számára osztályrészül jutott.”
A Robbal közös munkáról: „Rob tényleg nagyon-nagyon aranyos és édes srác, nagyon jó volt vele együtt dolgozni. De mindenki kapcsán ezt mondhatom.”
Team Edward vagy Team Jacob? „Tanya egyértelműen Team Edward, de rajongóként mindkettőjüket szeretem. Hogyan is tudnál választani? Mindketten nagyon különbözőek, de nagyszerű karakterek. Attól, hogy melyik Teambe tartozom az aznap reggel dől el, amikor felkelek. Egyszer TE máskor TJ.”
Mi lenne vámpír, farkasember vagy ember inkább? „Határozottan vámpír, tudod nagyon szexisek, klasszak és morálisak is.”
A könyvhűségről: „Úgy érzem, hogy a filmek forgatókönyve igen hű a könyvhöz, de persze változtatások vannak. Ezen változtatások viszont azért voltak szükségesek, hogy mégjobb filmet tudjunk csinálni. Úgy vélem, hogy emiatt nem fogja csalódás érni a rajongókat.”
Bill Condonról: „Bill Condon speciális dolgot kreált az utolsó két részt illetően. Bámulatos rendezőnek tartom.”
Üzenete a rajongóknak: „Nagyon remélem, hogy élvezni fogják az utolsó részeket, abszolúte egy álmom vált valóra azzal, hogy szerepelhettem bennük. Nagyon boldog vagyok, hogy részese lehetek ennek a nagy franchise-nak és nagyon izgatott vagyok, hogy láthassam a reakcióikat. Úgy vélem, hogy az utolsó két rész a Saga méltó befejezései.”

0 megjegyzés: