2011. augusztus 12., péntek

W magazin - Kristen Stewart #2 - képek, videó, interjú

Címlap (955x1280) || Az interjút Annie lefordította, katt a képre és máris olvashatjátok
A W magazin feltette az oldalára normális minőségben a Kristenről készült képeket, továbbá az interjú is olvasható már (elméletileg le lesz fordítva). Továbbá készítettek egy úgynevezett Screen Test videót is, amelyben az interjúban olvashatókról is beszél, de valamivel hosszabb formában. A tovább mögött ezt is megtaláljátok, plusz képekkel egyetemben.

13 megjegyzés:

Nagyon jól néz ki :D
Bár a magazin címlapján kicsit furcsa, mintha nem is Ő lenne...

Egyetértek veled Bells rá sem lehet ismerni ezeken a képeken! Ettől függetlenül még nagyon jól néz ki de jobban szeretem azokat a képeket róla amin tényleg Ő van az igazi Kristen nem pedig valami kikészített cicababa! Ez nem ő!
Nekem a videóban sokkal jobban tetszik olyan szép így természetesen nem kell neki annyi smink mint amit a fotózáson kapott!
Brigi

A fotókat úgy kell felfogni mintha egy filmben szerepelne, ez is egy szerep amivé átlényegült. Megmutatta, hogy ilyen is tud lenni, ez is a része, csak éppenséggel nem mutogatja minden áldott nap. Ezért is szeretem ennyire az ilyen fajta fotókat, ott van benne az adott ember személyisége, ugyanakkor ezt a személyiséget más megvilágításból látod. Ez a szép ebben az egészben. :)

k..szottul gyönyörű!!Kár hogy kb 3 tonna smink van rajta de neki még ez is jól áll.

Igen,iagazad van Barbi. És egyébként tényleg kib***ott jól néz ki. *-*:)

Úristen.. először el sem hittem hogy ez Kristen, de atom durván néz ki. Mellesleg, egy kis smink mennyi mindenre képes.. :D

Hát, sajnos ez nagyon nem ő! Miért kell ennyire ismeretlenné sminkelni még őt is????!!!!

Szerintem is gyönyörű, csodás, szexi, meseszép, és még írhatnék jelzőket! =D Amikor megláttam a címlapképet, tátott szájjal ültem, de komolyan! =D A smink engem nem zavar egyáltalán.=) Sminkkel és nélküle is gyönyörű, és attól még ugyanúgy ő!:)
Fagyi

Én nem értek egyet azokkal, akik azt mondják, hogy nem lehet felismerni Kristen-t, mivel ha ránézel a képekre, hiába a smink, és a felturbózott haj, akkor is meglátod ezek mögött Őt.
Az ilyen faja fényképek, főleg a fényképész páros munkáját nézzük, nem a megszokott fotósorozatok. És ez bennük a jó.
Biztos vagyok, hogy he kikerül a többi kép is...:) De várom már!
xoxo: Taki

Nekem tetszika smink is! Általánosságban igaz, hogy a kilós vakolat nemhoghy szép, hanem ronda is! De ritkán előfordul, hogy tényleg széppé varázsolja az embert. Kristen ebbe beletartozik. Sztem nagyon jól áll neki ez a fajta smink, és divatfotóktól mi mást is vártok? :D A lényeg, h nagyon jó sorozat készült Kristenről, aminek felettéb örülök :))) Már csak hófehérkeként kell elképzelnem. Alig várom h láthassam :D

Abszolút egyetértek Barbival. ilyenkor beöltöztetik, van egy stylist egy téma, amire felfűzik az egészet és Kristen vagy bármilyen más modell eljátszik egy szerepet úgy, hogy közben mégis Kristen Stewart marad. Ez is egy színésznői feladat. Szerintem nagyon dögös, kicsit 60-as évek meg Bridget Bardot, de jó ez, hogy megmutatja, ilyen is tud lenni, ez is egy oldala. Ám azért hegyesebbek a vonásai több képen, mert úgy van árnyékolva az arca. Szerintem.

Sziasztok!
Szerintem nagyon szépek a képek, Kristen gyöyörű rajtuk és ez megmutatja, hogy egy nőnek ezer arca van! Egyébként Bellát kb. ilyennek képzelem (mármint ennyire gyönyörűnek)vámpírként csak ugye vörös szemmel...
Vivica

én nem vagyok Kristen fan, de ezek a képek igen jól sikerültek :-)