2011. augusztus 21., vasárnap

TVMovie interjú Kristennel és Roberttel

Romantikus, szexis – és fájdalmas! A Twilight sztárjainak, Kristen Stewartnak és Robert Pattinsonnak tapasztalatait így lehetne összefoglalni a vámpírszéria utolsó részeinek forgatása kapcsán.

Az interjút készítette: Helen Höhne

Végre! Az esküvői harangok a hollywoodi álompár miatt szólnak. Noha csak a mozik vásznain: a Twilight utolsó előtti felvonásában (a végső befejezést 2012-ben mutatják be) Kristen mint gyönyörű halandó, és Rob mint szexi vámpír örök hűséget fogadnak egymásnak. És: első alkalommal szexis ágyjeleneteknek is szemtanúi lehetünk! A fiatal sztárokkal a San Diego-i Comic Con-on találkoztunk.

TV Movie: Csak őszintén: A szexjelenetek forgatása nehéz volt?
Rob: Ó, igen! Nagyon kényelmetlenül éreztem magam.

TV Movie: A sok ember miatt?
Rob: Nem, a szorongásomnak több köze volt Taylorhoz, vagyis inkább a bámulatos testéhez - amit az előző részekben már meg is mutatott. De hogy őszinte is legyek, nem tudom a lépést tartani vele...

TV Movie: Azonban a rajongók elégedettek lehetnek a szenvedély ezen új fokával…
Kristen: Aminek ennyi év után itt volt már az ideje! (Nevet.)
Rob: Ezek nagyon érzelmes jelenetek. Ez az első alkalom, hogy éreztem úgy mint egy ember, nem pedig úgy mint egy vámpír.

TV Movie: Mi a véleményed Bella esküvői ruhájáról?
Kristen: Imádom! Habár régimódi, de ez az amit pontosan szeretek.

TV Movie: Szeretnél ilyesfajta ruhát viselni a saját esküvődön?
Kristen: Nem, nem igazán. Ez Bellához tökéletesen illett, és ez a lényeg.

TV Movie: Hiszel a házasság intézményében?
Kristen: Tetszik az a gondolat, hogy két ember életük hátralévő részét közösen éljék le, de számomra nem feltétlenül szükséges, hogy ennek papíron is nyomatékot adjunk.

TV Movie: Miként jellemeznéd a Hajnalhasadás első részét?
Kristen: A megfelelő szó az érett lenne. Már nem a harcról szól, sokkal inkább arról, hogy családot alapítunk

TV Movie: A film ugyanakkor sötét hangulatú…
Kristen: Így igaz. Bella mindig is hangoztatta, hogy meghalna Edwardért. Ebben a filmben megmutatja, hogy mennyire is komolyan gondolta.

TV Movie: Edward a nagy hős, mint ahogy mindenki gondolja?
Rob: Én sohasem gondoltam nagy hősnek. Edwardot egyáltalán nem érdekli a világ többi része. Csak a végén...

TV Movie: A vámpír kislányának születése okán…
Rob: Pontosan. Abban a pillanatban, ahogy a bébi világra jön, már nem csak magára gondol.

TV Movie: A második részt már leforgattátok, ezzel a Twilight Saga befejezetnek tekinthető. Milyen érzés?
Rob: Egy kissé paranoiás vagyok, ugyanis minden egyes film után azt gondoltam, hogy „Számomra ez volt az utolsó…”

TV Movie: Mit fogtok a leginkább hiányolni?
Kristen: Négy éven át egy teljesen más világban éltem, és nagyon szerettem. (Nevet.) Hiányozni fog minden és mindenki.
Rob: Hasonlóan érzek én is. Főleg az utolsó nap volt megrendítő, sokkoló. Soha nem akartam a végére gondolni, majd hirtelen ehhez is elérkeztünk. Mostmár ezzel kell együtt élnünk.
via és via

3 megjegyzés:

Jujj. Most még inkább arra gondolok, hogy mennyire várom már a novembert :)

szerintetek fognak még együtt dolgozni? Kris és Rob?
amúgy együtt vannak még?? nem is tudom mi történik most körülöttük...!!

Engem nem is érdekel mi van velük. Ez csak rájuk tartozik. Amúgy sem szimpatikus egyikőjük sem.