2011. augusztus 6., szombat

Rövid interjúk Ashley Greene-vel és Kristen Stewarttal

Az Instyle.com Ashley Greene-vel a múltheti Ella Moss bulin készített egy rövid interjút amelyben arra kérték, hogy meséljen egy kicsit a Breaking Dawn esküvői jelenetéről, pontosabban a ruhájáról: „Nagyon izgatott vagyok, hogy mindenki láthassa már a ruhámat. Kollaboráció útján nyerte el végső formáját. Ugyanis azt akartuk, hogy a koszorúslányok ruhái igazodjanak egymáshoz, de mégis mindegyiknek legyen meg a saját stílusa, jellegzetessége. Szóval visszanyúltunk Alice múltjához, ami a ruhájában is érzékeltetve lesz. Egyszerűen imádtam. Egyedül a fűzőjével gyűlt meg a bajunk, ugyanis a táncjelenetnél mindannyiunk számára nagyon kényelmetlen viseleté vált. De amit lekerült rólam, újra imádtam.” És ami az esküvőt illet, „varázslatos” volt. „Másként nem tudom leírni. Egyszerűen varázslatos és gyönyörű.”

Moviehole.net-nek pedig Kristen Stewart így mesélt az utolsó forgatási napjáról: „A legeslegutolsó forgatási napomon egy búvárruhát viseltem, úgy 10 órán át voltam a vízben... Szóval a végén odarohantam a producerünkhöz - Wyck Godfreyhoz - ráugrottam, összekulcsoltam a lábaimat a dereka körül, és berántottam a vízbe - ugyanis ő az egész éjszakát szárazon vészelte át - nagyon vicces volt. ” A Breaking Dawnról pedig így: „Eléggé könyvhű lesz, mármint ha az előző részek esetén így gondoltad, ennél a résznél feltétlenül ezt fogod érezni. Ezúttal a történet sokkal inkább az élet-halál témáját járja körül, realisztikus formában. Ez lesz az első alkalom amikor nem amiatt kell aggódnod, hogy vajon Bella és Edward együtt maradnak-e...”

0 megjegyzés: