2010. július 9., péntek

1 évesek lettünk

SDC10385qwSDC10389w
Ma egy éve döntöttük el Barbival, hogy belevágunk. Nem gondoltuk, hogy idáig jutunk majd. Nagyon szeretnénk megköszönni elsősorban NEKTEK, mert nélkületek nem lenne az oldal az, ami. Nem fárasztunk senkit a számokkal inkább köszönetet mondunk: Köszönjük Dudussnak, Nettinek, Mesmenek, Orsinak, a Nikiknek, akik már szinte a kezdetektől itt vannak és köszönjük a többieknek is, akik nap mint feldobják az embereket a chatben és segítenek az oldal látogatóiból egy igazi közösséget formálni. A torta egy jó nagy szelete Titeket illet :) És külön köszönet a fordítóinknak: a 2 Nikinek és Editnek, hogy fáradhatatlanul besegítenek nekünk a munkában. Jövőre remélhetőleg viszlát ugyanitt! :)

21 megjegyzés:

Gratulálunk a fórum nevében is! :)
Mi is hamarosan 1 évesek leszünk! ;)

Gratulálok mindenhez!
Le a kalappal előttetek csajok, köszi, hogy érdekesebbé teszitek a mi rajongó mindennapjainkat és hogy ilyen sokat adtok nekünk a drága időtökből, energiátokból, azért, hogy nekünk könnyebb legyen tudni mindenről ami a Twilight-tel kapcsolatos.
Remélem még sokáig kitartotok, rajtunk olvasókon nem múlik, az biztos mert mi kitartunk...
"A Saga jelenség örökké élni fog"
Ja a Twinform a legjobb, azaz ti vagytok a legjobbak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Még egyszer köszönjük.

Nagyon Sok Boldog Születésnapot kívánok a Twinformnak. *__* (LLLLL)
Csak így tovább! ;)

Boldog Szülinapoooot! :D
Köszönjük a sok infót, fáradozást, keresgélést, virrasztást az információkért/képekért/videókért, köszönünk Nektek mindent! ^_^
Remélem még nagyon-nagyon hosszú életű lesz az oldal! :) Csak így tovább!

*elpirult és nagyon boldog*

Nem ragozom: Örülök, hogy vagytok és megismertelek Titeket!!!

szintúgy elpirult!!!!!! :)
és még sok ilyen boldog születésnapot!!!! a kövit együtt pezsivel!!!!!!!! és talán még az alkonyatos fiúknak is szólunk...persze csak akiket ti akartok!!!! :)

BOLDOG SZÜLINAPOT!
Gratulálok csajok az oldalhoz. Nálam ez az egész Twilight őrület tavaly novemberben kezdődött, amikor megjelent a mozikban a New Moon, én még akkor ismerkedtem meg a Twilighttal, de ami késik nem múlik :). Szóval volt egy kis fáziskésés, de utol értem magam mindennel :) Erre az oldalra márciusban akadtam rá és azóta is hűséges olvasója vagyok és maradok is, már más oldalakat nem is nézek, mert mind gagyi és valótlanságokat állítanak. Tehát imádom ezt az oldalt és a közösséget is.
Még egyszer gratulálok és további sok sikert kívánok!

Boldog születésnapot, Twinform!!
Én (is) köszönöm a napi szintű rendszeres és részletes tájékoztatást, és örülök, hogy rátaláltam az oldalra, és hogy egy nagyon klassz hangulatú csapathoz nézhetek be nap mint nap!!
Sok-sok évet még Nektek!!

Háhá!!! Na ez volt az a torta, amin Twitteren szó volt!!! Most esett le h feltűnően nem válaszoltatok nekem! :P

Boldog születésnapot Twinform! <3

Hatalmas gratula nektek lányok! Imádom az oldalt, a rengeteg friss infóval és a vicces szövegekkel együtt! Nekem tegnap volt a születésnapom, de ma én mondok Boldog Születésnapot!

akkor Happy Bday,mégegyszer:) már mindent elmondtak előttem a többiek :)

Sziasztok!
Boldog Születésnapot Nektek, és mindenki nevében köszönöm a munkátokat a naprakész, sok-sok friss hírrel.:)

Még legalább 100 gyertyát arra a tortára! :)
Nagyon sok boldog születésnapot a Twinformnak.
Azt hiszem én 2009 augusztus óta vagyok jelen az oldalon, és , ha ,egnéznétek az előzményeimet biztosak lehetnétek benne, hogy naponta 10x (vagy többször) legalább a ti oldalatokra kattintok.
Igényes, szép és vicces.
És ami a legjobban boldogít, hogy láthattalak is titeket, szerkesztőket.

Köszönöm mindenki nevében( ha lehet), hogy ennyi munkát és időt áldoztok ránk és még akkor is válaszoltok a kérdéseinker chatbe, ha már a hátatok közepére sem kívánjátok a kérdést.

Köszönöm!
Ez az egy oldal nekem mindig biztos pont amikor netezek.(mindig meg van nyitva)

Ezer hála és köszönet: Niki1415

Boldog szülinapot, remélem még sokat ünnepeltek majd!! :)

Gratulálok! Csak így tovább! Ti vagytok a kedvenc Twilightos infós blogom! ;)

Happy Birthday Twinform B)!
köszi lányok hogy mindig a legfrissebbet olvashatom és mindent megtalálok itt! csak így tovább!

Itt is nagyon Boldog Szülinapot lányok! Köszönjük szépen az igényes munkát:)
Igazából egy éve, amikor indultatok, volt egy megérzésem, hogy ezt az oldalt érdemes lesz látogatni, feljelentkezni rá folyamatos olvasónak, és igazam lett! :)
További sok-sok közös Twinform évet még!
Puszi: Mesme

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Utólag is BOLDOG SZÜLINAPOT :)
Örülök, hogy ilyen sokra vittétek :) Az oldal ma is olyan szuper, mint régen volt! Mindennap azzal kezdem a napot, hogy feljövök ide :) itt minden fontos információt megtalálok :)
1 évvel ezelőtt amikor "indultatok" akkor már valahol sejtettem, hogy sokra fogjátok vinni :) Nagyon ügyesek vagytok!
Csak így tovább!!!!

És csatlakozom az előttem szóló mesmerizedhez, vagyis MÉG SOK SOK KÖZÖS TWINFORM ÉVET!!!

Boldog szülinapot! sajnos csak most tudtam írni, mivel nem voltam itthon pár napig. :)

Sok boldog szülinapot az oldalnak, gratula nektek a színvonalas munkához! A torta pedig igazán jól néz ki. :)