2010. július 14., szerda

Jackson premieren, Xavier bulin, The Runaways rocks

Jackson Rathbone alias J-Action a Last Airbender madridi photocallján vett részt (képek) valami dzsungel-harcosnak álcázva, legalábbis a fején lévő fejkendőből valami ilyesmit sejtek :D Lökött az ürge, de szeretjük :)
Xavier bácsi "barinőjével" tette tiszteletét a Louis Vuitton buliján (képek), valamint ez a dögös jószág a Playboy Villában is megfordult az ott megrendezett póker party alkalmából (videó) éééés még múzeumba is ellátogattak a csajjal. Hát igen, nagyban nyomják, de Xavier-en néha már fel lehet fedezni a fáradság jeleit, szóval csak óvatosan áááám! Valamint ne hagyjuk ki a lányokat sem: új Runaways képek Dakotával és Kristennel (egyébként aki látta már a filmet és nem írt a JustKstewra annak hogy tetszett?). via BH, JRO

3 megjegyzés:

Én kész vagyok, Dzsungel Jackson, Dögös Jószág és Rock bigék? :D Annie rocks! :D

Ja és még nem írtam JustKstew-ra, de fogok!!

Basszus, először én is azt hittem, h hülyéskedik, de nem, vérprofi! Vagy a PR-os;-) Mert ha jól sejtem spanyol sálat kötött a fejére, a csaj meg a derekára a focisták VB-sikerének tiszteletére:D